Zooo last van mijn bekken

Discussion in 'Zwangerschap' started by wendyke77, Feb 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyke77

wendyke77 Nieuw lid

Feb 17, 2008
    3
    0
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Hallo,

Ik ben nou 12 weken zwanger maar heb al een paar dagen last van mijn bekken boven mijn kont, is dat normaal zo vroeg al of niet?
    Toen ik een echo liet maken 2 weken geleden zei die mev van de echo wel tegen mijn dat mijn baarmoeder heel laag ligt en dat ik daar als ik verder in men zwangerschap ben wel last van kon krijgen met mijn bekken enzo.
    Maar ik begin er nou al veel last van te krijgen man.

Soms doet het zo pijn dat ik niet eens meer ken bukken.
    Ik wou vandaag de voedvrouw bellen en vragen hoe of wat maar ik denk dat ik die niet zomaar mag bellen of mag dat wel.

Dit is mijn 4de kindje maar heb hier nog nooit last van gehad in alle 3 de zwangerschappen niet.

Groetjes Wendy

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    als je er nou veel last van krijg misschien slim om een bekkenband te kopen? en anders morgen even bellen en vandaag heeeel rustig aan doen :) ik weet het niet precies ;) sterkte in ieder geval

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik zou even met de fysio bellen. Ben er afgelopen donderdag geweest en daar is bij mij ook al beginnende bekkeninstabiliteit geconstateerd. Ik krijg nu iedere week oefeningen.

Groetjes !

4. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik had ook al vroeg last van mijn bekken, ben door de huisarts naar Mensendieck doorverwezen, heb een paar oefeningen meegekregen en ik ben er een stuk van opgeknapt :) heb er nog wel last van maar veel minder en ik weet nu wat ik het beste kan doen en niet kan doen... misch . een tip voor jou? ;)

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb ook al een paar weken last van bekkenbodemklachten, en ik heb de Babybelt gekocht van Anita, je kan over over je ondergoed dragen en je ziet er niets van met je bovenkleding eroverheen. En bij mij helpt het echt super..!

6. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

Oct 10, 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ik krijg cesartherapie werkt ook erg goed en kan je niet gauw genoeg mee beginnen voordat het uit de hand loopt...

Share This Page