Omdat ik wel eens heb gehoord dat je door striae nooit meer een platte buik kunt krijgen en ik mega striae heb:x, vroeg ik me af of dit klopt en hoe dat komt? Helpen buikspieroefeningen dan niet? En hoe lang duurt het ongeveer voor je buik er weer enigzins toonbaar uit ziet?
hai ik heb wel niet veel straie op me buik (slechts een paar kleine streepjes, en nu, na 4,5 maand zijn ze niet meer zichtbaar op mijn billen en benen echter, das een ander verhaal, sta ik vol van zse zijn erg verminderd in kleur, maar ng steeds duidelijk zichtbaar ik vrees dat ze echt nooit meer weggaan je buik kun je wel weer plat krijgen, door oefeningen en dan verbeteren je straie ook wel een beetje (ze zullen ook iets strakker zijn en dus minder 'diep', maar helemaal wxeggaan wss niet xxx xxx
Ik krijgt mijn buik never nooit meer strak en plat denk ik.. Heb behoorlijk straie en is nog overduidelijk te zien! Mijn buik is al wel wat meer bij gekomen....Maar nog steeds een blubberbuik
Ik ben 13 maanden geleden bevallen en mijn striemen zie je nog steeds een beetje en ja helaas heb nog steeds een klein blubberbuikje haha..Ik ben hard mijn buikspieren aan het trainen en ik begin al verschil te zien..Het is normaal dat het niet meer wordt zoals het was, maarja kijk eens wat je ervoor terug hebt
hier helemaal geen straie maar wel een beetje een blubber buikje maar t boeit me eigenlijk niet .. ik vind dat ik nog 4 jaar het excuus mag gebruiken: hallo ik heb wel een kind gebaard daarna zien we wel weer.... maar de verhouding straie en blubberbuik is hier dus niet van toepassing
Ik heb veel straie op mijn buik, billen en benen en het komt volgens mij nooit meer goed.... Ik had een enorme buik en heb nu gewoon heel veel huid over. In een bikini hoef ik nooit meer te lopen en dat terwijl ik nog maar 25 jaar ben en hiervoor een mooie strakke buik had... (ik ga nu maar voor een tankini). Mijn zoon is nu 10 maanden en hoewel ik nog steeds afval en sport, blijf ik gewoon een blubberbuik houden. Het was alleen eerst wel zo dat als ik een strak truitje droeg, dat het er niet uit zag, maar inmiddels gaat dat wel goed. Zodra je hem alleen omhoog doet schrik je je een ongeluk. Maar ja ik heb een geweldige zoon en ik zou het zo opnieuw doen!!!
Heb zelf striae op buik en benen en een buikje die ik vroeger niet had. Oh en de laatste 11 kilo moeten er nog af. Maar ach, heb een ontzettende lieve zoon gekregen, dus maak ik me er niet zo druk om.
Door de striae heb je meer vel op je buik. Je kan het best trainen, maar het wordt nooit meer zo plat als het was voor je zwangerschap. Ik heb hetzelfde, ik heb wel veel striae op m'n onderbuik en je ziet het nu niet meer zo heel goed. Ik heb alleen wel een rolletje aan overgehouden en ik train nog niet zo heel veel. Er is wel hoop, maar het wordt nooit meer zoals het was
Ik heb ook veel striea en mijn buik is ook nog flubberig. Nu anderhalf jaar na de bevalling is mijn buik wel weer strakker en dunner geworden maar helemaal goed zal het nooit weer komen denk ik...
Ik heb ook veel striae, en mijn buik is op zich wel weer plat, maar mn huid is zo uitgerekt, dat het lijkt alsof het toch een beetje hangt. Komt nooit meer goed denk ik.
ik heb na mijn bevalling best een buikje gehad. nu is het nauwelijks zichtbaar meer al zit er nog wel wat los vel hier en daar wat zeker nog wel weg te trainen is. het ligt er aan hoe erg het is. valt het mee dan is het wel weg te trainen. als het best veel is zou ik er niet op rekenen dat het helemaal weg gaat. anders gewoon even langs de sportschool om te vragen of ze e.v.t zouden kunnen helpen