Bloedverlies 25e week

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nemo1984, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Hoi meiden,

ik moet dit echt even kwijt, ben zo geschrokken van alle belevenissen.
    zondagavond kreeg ik erge bloedverlies en moest ik meteen naar het ziekenhuis. ik heb nl met mijn 20 wkn echo gehoord dat ik laagliggende placenta heb. en mijn vk zei dat ik meteen naar ziekenhuis moest om alles te controleren.
    Dus in het ziekenhuis allerlei onderzoeken gehad en gelukkig was er met de kleine niets aan de hand! wel moest ik in ziekenhuis blijven.
    daar heb ik 2 nachten gelegen en daarna mocht ik gewoon weer naar huis. Ik ben nu nog niet gaan werken want moest kijken of ik nog bloedverlies zou hebben enzo..
    Ik ben zo geschrokken... en nu dus elke x bang dat ik weer bloedverlies heb.. maar vanmorgen had ik wel weer iets raars.. had een (sorry voor details..) vieze slijm prop.. gelukkig niet zo groot en maar eenmalig maar heeft iemand idee wat dat is? mssn nog viezigheid van vorige bloeding??? hoor graag jullie ideeen en verhalen.
    xxxxx

2. Meara

Meara Niet meer actief

Jeetje wat zul jij geschrokken zijn.
    Het gebeurd wel vaker dat je een klein slijmpropje verliest. Betekend niks maakt vanzelf weer een nieuw prop aan

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik zou weer bellen om die slijmprop....

Ik had ook veel bloedingen tijdens mijn zwangerschap. Ook steeds voor controle's maar alles was wel steeds goed met de kleintjes. Met 22 weken weer een bloeding en veel slijm. Dacht toen nog laat maar zitten want de gyn ziet me weer aankomen. Een vriendin van mij belde toevallig dus had het haar verteld en ze zei gelijk bellen straks is dit je slijmprop. Dus weer gebeld en ind het was de slijmprop. Ik had ook al 2cm ontsluiting. Gelijk omgenomen en toen is er een cerclage geplaatst. Uiteindelijk alsnog wel bevallen met 28 weken.

Heb je ook een inwendige echo gehad om te kijken hoelang de baarmoedermond is?

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik zou zelf mijn baarmoedermod gecontroleerd willen hebben. als die nog mooi hoog en dicht zit, dan is het geen punt. Maar als je lijf wel aanhet rommelen is. Kan je er beter nu bij zijn , ze kunnen nu nog remmen.

5. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    ze hebben toen ook een inwendige echo gemaakt en daar zeiden ze dat de baarmoedermond nog er goed uit zag. en zelfs de arts noemde het pure pech wat ik gehad heb... terwijl ik wel laagliggende placenta heb... raar toch...

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

oke ikzou wel even overleggen, maar ik denk dan dat het niet zoveel kwaad kan, maar overleg met de deskundigen, bel je vk..

Zodra JIJ twijfelt ALTIJD bellen he.. beter 100 X teveel als 1 x te weinig.

7. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    ja dat zegt iedereen inderdaad.. maar heb nu geen last meer van slijm, alleen afscheiding.... dan kan het geen kwaad toch.. pfff wat een gedoe zeg

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

afscheiding is een universeel zwangeren probleem inderdaad:D:D:D.

En toch, heeft jou vk nog spreekuur vandaag of morgen ochtend. zou het wel even doorgeven en vragen wat hun vinden. je hoeft van mij niet het spoednummer te bellen hoor ;),maar dit is iets wat ze moeten weten. jij kan niet door je lichaam heen kijken en hun weten of er actie ondernomen moet worden of niet, hun weten jou zwangerschapgeschiedenis.

9. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    daar heb je idd wel gelijk in... ik kan morgen idd tijdens telefonisch spreekuur wel even bellen. sowieso vroegen ze of ik hun op de hoogte wilde houden deze week (ivm ziekenhuis). dus dan bel ik ze idd wel even...
    ben zo onzeker nu, en zo bang om naar de wc te gaan.. pfff

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik zou idd mijn gevoel volgen....als je het niet vertrouwd, gewoon bellen, beter 100X te veel dan 1X te laat....

11. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    pfff nou heb inderdaad mijn VK gesproken en die zei dat ik het de komende dagen moest aankijken. maandag moest ik sowieso naar de Gyn, een nacontrole na het ziekenhuisbezoek vorige week. dus ik ga morgen met hem overleggen want heb nu ook laatste paar dagen onwijs veel slijmverlies, heel veel ook met sliertjes bloed erin..
    ben zo nerveus voor morgen....

12. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Wat zou jij geschrokken zijn:(

Ik duim voor je dat morgen alles goed gekomen is.

Groetjes

13. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik had met 15 wekn opeens veel bloedverlies.
    in het ziekenhuis dachten ze eerst dat een gedeelte van mijn placenta los liet.
    ook meteen opgenomen in het ziekenhuis.
    de volgende dag zagen ze op de echo,dat een bloedvat van mijn placenta was gesprongen.
    sinds deze week eindelijk geen bloedverlies meer.
    heb dus 8 weken bloedverlies gehad.
    ook met heel veel slijm en bloedslierten erbij.
    hier hebben ze mijn baarmoedermond niet opgemeten

ik kreeg wel ieder keer een echo,omdat ik dus 2 hematomen eraan over hield,en daar het bloedverlies dus vandaan kwam.
    hier zijn ze best wel makkelijk,en moet je iedere keer opnieuw je verhaal doen,terwijl er genoeg echo's in mijn dossier zitten.

spreek je zorgen dus gewoon uit.
    ik moet donderdag weer op controle.
    ga ook vragen of het normaal is,dat ik iedere keer zo'n druk in mijn buik heb.
    mijn placenta ligt trouwens aan de voorkant.
    hier wordt ook gezegt:gewoon domme pech,dat het is gebeurd.
    snap jou angst dus heel goed.
    mag jij nu ook niks meer doen???
    ik mag al 8 weken niks doen.
    heel veel succes morgen.

14. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik heb ook vanaf een week of 25 regelmatig bloedverlies gehad. De ene keer erger dan de andere keer en ik heb er ook voor in het ziekenhuis gelegen. Ik had ook veel harde buiken.
    Elke keer als ik me zorgen maakte omdat ik weer bloedverlies had maakten ze gelukkig weer een echo. De laatste weken had ik eigenlijk constant veel slijm met bloed erin.
    Uiteindelijk is alles goed gekomen en ben ik met 36 weken bevallen. Gewoon elke keer bellen hoor als je je zorgen maakt, dat is beter dan de hele tijd stress hebben over of het wel goed gaat met je kindje.
    Sterkte!

15. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    ben zo blij om ook jullie verhalen te lezen!
    ik heb nu op papier gezet wat ik allemaal wil vragen aan de gyn. en ben zo nerveus! ik zal morgen wel laten weten wat ie zei.
    xx

16. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    nou... ik lig dus inmiddels in het ziekhuis....
    aan de weeen-remmers en de spuiten voor zn longetjes. het is allemaal zo onwerkelijk...... heb alle onderzoeken gehad en het is nu afwachten.....

17. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    jeetje meis, wat een rot situatie!
    slaan de weeenremmers aan?
    ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je mannetje nog even blijft zitten!
    een virtuele knuffel van mij!

18. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    ja tot nu toe slaan de weeen remmers goed aan, heb nu al een hele dag geen harde buiken gehad!! vanaf vandaag/morgen gaan ze proberen het af te bouwen en dan moet ik maar weer afwachten wat me lichaam gaat doen. En vandaag krijgen we rondleiding door de couveuse afdeling, voor de zekerheid, zodat we weten wat we kunnen verwachten als het mis zou gaan...

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jeetje. Dat is schrikken! :(
    Heel veel sterkte meid!
    Hopelijk blijft het kleine ventje toch nog minstens 12 weken zitten!

20. s1986

s1986 Niet meer actief

Jeetje sterkte meid!!! Hoop dat de kleine er nog even een tijdje binnen blijft!!

Deel Deze Pagina