striae, sinds welke week?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door charlie80, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    39 weken... ben bevallen met 41+3 :( dus in die tijd is er nog heel wat gescheurd helaas....

2. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hoi,

Hier ook, pas op het einde. Vanaf week 38 ofzo. Gelukkig maar een paar streepjes en ik hoop dat het hierbij blijft!

3. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Hier rond de 36 weken pas!

Ik dacht dat ik de dans ontsprongen was, maar toen daalde de kleine in.... tering wat deed dat pijn zeg! Mijn huid sprong gewoon open:$

Zijn er ook behoorlijk wat, vooral brede... maar ze trekken eindelijk aardig weg qua kleur.

4. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    bij mijn eerste was het met 20weken zover de eerste strep kwam omdat mijn baarmoeder naar voren kwam, die lag eerst achterover en met 20weken besloot de baby dat hij moest kantelen naar vore daarna viel het wel mee ongeveer 6 of 7 strepen dus ik was heel blij.
    bij mijn 2de zwangerschap had ik het idee dat ik al strepen had dus niet nog meer zou krijgen. Mijn dochter vond het nodig om kaart te lezen dus die heeft net zo lang gedraaid en gerommeld tot ze door de strepen de weg naar buiten kon vinden. En dat is gelukt in zeer snelle tijd haha met 41weken bevallen in 3.5uur.
    Nu waren bijna alle strepen goed weg getrokken dus hoop dat het er nu niet nog meer gaan worden dat kan ook bijna niet haha...
    Nou ja goed smeren met lekkere dikke klodders en dan gaat het vast goed komen.
    Succes allemaal hoop op zo min mogelijk strepen voor jullie!

5. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    met 20 weken begon het op de onderkant van mn borsten..ik heb daarvoor elke dag gesmeerd. maare het is nog iets verder door gaan lopen en voor de rest (nog!) niks. ik hoop natuurlijk dat er niks meer bij komt, maar goed aangezien ik het al op 1 plek heb, is mn huid er dus wel gevoelig voor dus denk dat ik het ook nog wel op mn buik ga krijgen

groetjes

aangezien ik striae heb gekregen terwijl ik me toch elke dag insmeerde ben ik er lekker mee opgehouden. je krijgt het gewoon, of je krijgt het niet (volgens mij dan)

6. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ik smeer alleen lekker na het douchen.. maar weet ook dat het niet helpt maar dan gaat je buik zo mooi glimmen..hihihi
    nou ik wacht rustig af maar zie alweer dat het zelfs nog in de kraamweek kan komen...
    je hebt het niet voor het zeggen he!!

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Gelukkig tot twee keer toe geen striae.
    Maar ben van de tweede nog niet bevallen...

8. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    nou ik duim voor je!!;)

9. fafje

fafje Niet meer actief

Ik ben ook nog HEERLIJK streeploos...maar al 2 vriendinnen van me (22jr en de ander 25jr)..beide met 37 weken begonenn...dus het maakt me wel bang hihi..natuurlijk als het er eenmaal is, niks aan te doen...MAAR TOCH!!

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    bij mij begon het 2 weken geleden, dus rond de 30 weken.
    had sinds week 25 1 streepje naast mijn navel.
    en 2 weken geleden ineens mn hele onderbuik onder de rode strepen, maar alleen onder mn navel!
    hopen dat het niet meer wordt.

11. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Nog geen striae gelukkig en ik heb echt een grote buik.
    Maar is het nou zo dat als je jong bent er meer kans op hebt? Dat als je al wat ouder bent je huid al wat slapper is en er minder snel scheurtjes ontstaan? Of is dat ook een fabeltje, net als het smeren...?

12. fafje

fafje Niet meer actief

dat zeggen ze wel...
    Maarja mn moeder was 22 toen ze beviel,en streeploos...wel op benen en billen trouwens...vervolgesn 10 jaar (dus toen was ze 33)later nog een kind...ook streeploos op de buik..

13. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier nog streeploos....., maar aan de verhalen hier te lezen is de kans nog steeds aanwezig....... ;-( hoop t niet.

Deel Deze Pagina