Voor de dames die dit hebben gekregen tijdens de zwangerschap: Vanaf hoeveel weken hebben jullie ze gekregen? En vanaf hoeveel weken de linea nigra. Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor. En de dames die dit niet hebben gehad: bofkonten!
Striae vanaf 30 weken en heb het heel erg gekregen. Mijn buik is ook erg lelijk geworden Die lijn vanaf een week of 25
euuh nou in t begin ad ik rechts 2 gekke stipjes die zijn iets groter links heb ik ook beetje van die uitgelopen stippen nu dus at is wel wat striae en op mn rechter bovenbeen (bij mn heup) begint t wat zag ik laatst eigenlijk begint t echt n beetje vanaf week 31 hier dus net n weekje max 2 dat t er toch echt wel beetje begint te zitten
Mijn bovenbenen en borsten begonnen als eerste rond week 18, mijn buik was striaevrij tot het persen. Toen 3 kleine streepjes gekregen...
mijn buik is overigens NOG vrij... hier dus enkel heupen en rechte bovebeen beetje ook in buurt van heup... die bruine streep heb ik wel(ook niet superdonker gelukkig maar heb n erg lichte huid) die vormde ik al rond 16-20 week ofzo?
Thanks voor de reacties. Ik ben zelf nu 21 weken zwanger. En zie mijn buik nu echt groeien en staat ook helemaal strak zeg maar. Elke dag check ik of er al wat verschijnt hihihi.
Bij vriendin bleef de striae weg totdat de 4 dagen dat ze overtijd liep. Tot de uitgerekende datum niks en in de 4 dagen daarna opeens gekregen en toen bevallen. Ik heb tot nu toe niks... Geen striae en geen linea en hopelijk blijft dat zo. Andere vriendin kreeg de striae na de 36 weken!
ik bij de eertse enkele dagen voor de bevalling 3 streepjes rechts deze werden op het eind van de zwangerschap van de tweede iets groter nu zijn ze aanwezig maar nog niet veranderd van kleur of grote
Striae niet gekregen. Zwangerschappsstreep de eerste keer na de bevalling, een maand of 6 later was ze weg. De tweede keer ook pas na de bevalling, maar héél licht en eigenlijk na een goeie week niet meer zichtbaar.
(nog) geen zwangerschapsstreep.. op mijn borst striae & heup lichte rode plekjes vanaf ong 25 weken.. Nu 30 weken zwanger en nog niks op mijn buik..
Ik heb echt giga veel stiae gekregen. Tussen mijn benen,billen, buik ,heupen, boezem. Eigenlijk overal wel,.wanneer ik ze precies toen heb gekregen weet ik niet meer. Ik was ook van 58 kilo naar 90 kilo gegaan,dus heel vreemd is het natuurlijk niet 2e zwangerschap op mijn buik ietsje erger geworden daar zijn nu in de striae nog extra erin gekomen,klinkt bizar,en deed ook best pijn. Nu 3e zwangerschap en hopen dat het allemaal beetje binnen de perke blijft.
Ik mag het nog afkloppen *klopklop*, hier nog niets te zien. Wel zijn mijn borsten echt heel erg droog, elke dag wel even insmeren met creme. Als ik dit niet doe dan kan ik 's avonds mijn BH uitkloppen van de schilfertjes....
Hier met 32 weken volgens mij. Mn buik was niet erg groot en stond ook niet heel strak. Gekke was dat ik het als eerste bij mn bikinilijn kreeg. Uiteindelijk is het net een stukje boven mn navel uitgekomen. Overigens weer redelijk hersteld.
Striea vanaf week 13, (alleen voorkant van mn buik) en kort daarna de linea nigra. Nu met 25 weken ben ik net een zebra op mn buik....
Striae geen, linea negra al vroeg, onder en boven de navel. Hij was erg donker. Is nu net sinds een paar weken weg.
zwangerschapsstreep niet gehad straie begon wat met 38/39 weken, na de bevalling had ik eens een heleboel
bij mij begon het zo rond de 18/19 weken de zwangerschapsstreep kwam vrij snel daarna. ben benieuwt hoe het er over 7 weken uitziet(als ik uitgerekend ben)
Hier helemaal geen striae bij de eerste zwangerschap, nu ook nog niets. De lijn had ik bij de eerste duidelijk zichtbaar, nu nog niets..