tips nodig *natte voeten*

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door piri piri, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Sinds ik zwanger ben, heb ik spontaan last van natte voeten, vooral als ik ga slapen.....iemand tip ?
    Heb nooit zweetvoeten oid. Maar nu lig ik te soppen in bed...*schaamt zich diep*.

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    nog nooit van gehoord dat iemand zweetvoeten kreeg van de zwangerschap haha.
    Maar misschien moet je je voeten insmeren met vloeibare talkpoeder van de hema.
    Is echt super fijn en gebruik ik altijd als ik van die fijne plastic zomerschoenen draag.

3. me83

me83 Niet meer actief

miss iets van talkpoeder of creme idd!

ik heb altijd koude voeten(wintervoeten) en dan worden ze ook nat.. tis niet echt zweten van warmte ofzo maar raar iig.. ik loop voor ik naar bed ga altijd uurtje rond op blote voeten.. eerst ff spoelen onder de kraan,goed afdrogen..en uurtje zo laten voor ik naar bed ga... dat werkt bij mij altijd wel

4. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Je hebt bij de schoenmaker van die creme's die helpen tegen zweetvoeten. Het stinkt wel een beetje, maar helpt echt.

Mijn kleine broertje had zulke zweetvoeten dat hij in 3 maanden door de zolen van zijn schoenen heen was!(hij stonk niet) Met die zalf hielp het. Het potje zit in een wit doosje met blauwe opdruk... Succes! En niets om je voor te schamen hoor! Kan jij niet helpen!!

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Doet ze anders nooit hahahaa.
    Maar transpireer zowiezo meer dan normaal, en als ik smiddags tukkie ga doen, breekt ineens spontaan t 'koude'zweet uit....

Deel Deze Pagina