Hallo, Hebben jullie dat ook? Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben, heb de verloskundige al gebeld en kan 27 maart terecht. Maar ik vind het wachten verschikkelijk! Ik kan me niet stil houden, ons beide gezinnen weten het al en een paar hele goede vrienden... Maar o, wat verschikkelijk om nog zo lang te moeten wachten tot je het echt bekend kunt maken... En zoooo lang wachten tot de echo! Ben eindelijk zwanger, maar heb het idee dat het wachten nu pas begint. De komende weken kunnen wat mij betreft niet snel genoeg gaan! En maar hopen dat alles goed blijft gaan, want er kan nog zo veel gebeuren! Doodeng...
de eerste weken duren echt inmens lang! daarna gaat het wel beter vind ik. vooral vanaf wanneer je beweging voelt vind ik het een zalige tijd.
bij mijn eerste kon niet wachten tot mijn buik zichtbaar werd, gebeurde pas rond 6 maanden! en als je eigenlijk helemaal gewend ben aan je buik de bewegingen en alles, komt het schatje)
Vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent moet je wachten, wachten en nog eens wachten. Oja en die onzekerheid en ongerustheid pfff verschrikkelijk. Maar dat hoort nu eenmaal bij het (aankomende) moederschap, gaat ook nooit meer weg denk ik. Ikzelf loop op het eind, ik verveel me suf en wacht maar totdat ik mn kleintje in mn armen kan sluiten. Voor de rest is een zwangerschap het beste wat je kan overkomen. Vooral als je de kleine voelt bewegen, dat is echt genieten, dat is het beste gevoel ter wereld!! Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er zoveel mogelijk van! Aan het wachten komt vanzelf een einde.
He krullebos, Ik herken het gevoel helemaal. Ik ben nu zwanger van de eerste en ik heb dus nog helemaal geen ervaring met zwanger zijn. Ik ben ongerust dat er iets mis zal gaan en het duurt inderdaad een eeuwigheid voordat je weet of alles goed is met het kindje... Zwanger worden en zijn is slecht voor ongeduldige mensen zoals ik...
hier was het net hetzelfde...Vond het ook zo super lang duren!!! gisteren eindelijk mijn eerste echo gehad en gisteren avond heb ik het ook onmiddellijk bekend gemaakt op facebook...voila dan weet iedereen het ineens. Familie en dichte vrienden wisten het wel al vroeger maar zo weet de rest het ook ineens nu kan ik mij volledig bezighouden met de zwangerschap
erg he wij hebben het na de eerste echo pas aan familie verteld.. toen 10 weken. nu weet mn zwager nog niets ivm wintersport dus we kunnen ook nog geen vrienden of collega's inlichten man man man de tijd kruipt voorbij! zaterdag naar mn zwager toe.. zondag alle vrienden af en daarna tijd voor facebook! ben dan 12 weken dus komt mooi uit! (kan t ook niet langer verbergen hoor )
Haha ja wachten tot de drie maanden om zijn, wachten op de termijnecho, wachten op evt nekplooimeten en uitslagen, wachten op de eerste bewegingen, wachten op de 20 weken echo, en je zorgen maken elke keer opnieuw hahaha... Maar het is idd mooiste wat je kan overkomen...ik vind het nog altijd hartstikke spannend! En vrees dat ik dat ook nog de andere helft van de zwangerschap zal hebben. achja..denk dat elke vrouw dat wel heeft! Probeer tussen het wachten en onzekerheid door te genieten
Fijn dat meer mensen zo denken, al had ik dat wel verwacht. Soms wil je het gewoon even van meer mensen horen! Het zal idd de hele zwangerschap wel zo gaan.... Nu idd eerste maar genieten van het feit dat ik nog geen kwaaltjes heb!!!
IK herken het heel erg van de eerste, maar nu m'n derde denk ik...f*ck alweer 24 weken, aaaah de tijd gaat veel te snel.
Oh meid wat herkenbaar. Pfff ben pas 5 weken en moet nog zo lang wachten tot de eerste echo. Heb nog niet eens een afspraak bij de vk of voor een echo. En al die tijd mondje dicht grrr
Lang duurt het he!!! Wij hebben ouders en schoonouders ingelicht na de 1e echo. Dinsdag hebben we de 2e echo en dan gaan we de broers en zus van manlief inlichten(ben zelf enigst kind) En met manliefs verjaardag mag zoonlief met zo'n mooi tshirt rondrennen, dan ben ik ruim 11 weken.
O ja erg he! Ik heb maandag de eerste echo, als alles goed is gaan we t ook bekend maken! Pff nog 4 nachtjes.. Kan niet wachten
Heeeey! Jou ken ik nog van dat andere forum! En nu ben je weer zwanger zie ik! Leuk leuk leuk! Gefeliciteerd!