Vraagje over kleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani11, 13 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik heb een aantal leuke tuniekjes (geen positie) die heb ik zelf gewoon al, maar dat zijn dus al een beetje wijde truitjes. Als ik ze doordraag als ik zwanger ben kan ik ze na de zwangerschap dan ook nog gewoon aan of is het dan heel erg uitgerekt en lelijk van model? Ik wil namelijk zolang mogelijk met mn eigen kleding doen zolang het nog kan.
    Dus zijn er dames die weinig positiekleding hebben gedragen en hun kleding daarna gewoon weer droegen?

:D

2. kimoyra

kimoyra Lid

21 jan 2009
    79
    0
    0
    Ik heb een paar truien versleten met de eerste. Leuke buikband eronder en klaar! Sommige kan ik nooit meer aan maar er zijn er ook een paar die t overleefd hebben.
    Wel positiebroeken want eigen broek met een elastiek erin werkte bij mij niet.
    Je merkt vanzelf wanneer je kleren gaan knellen toch? Als ze ook maar een beetje (te) straks gaan zitten moet je ze niet meer dragen.
    Alleen kan t ook nog bij je borsten gaan 'lubberen' want die zijn straks ook weer kleiner dan tijdens je zwangerschap.
    En t is heel fijn als je straks borstvoeding wilt gaan geven dat je niet eerst helemaal uit de kleren hoeft, misschien ook een idee daar naar te kijken als je toch kleren gaat kopen.

Deel Deze Pagina