Gisteren heb ik positief getest, jiehoe, zwanger! Maar wanneer bellen jullie de verloskundige om te melden dat je zwanger bent en een eerste afspraak te maken? Bij mijn dochtertje heb ik pas rond een week of 8 gebeld, maar toen zat alles gelijk al een tijd vol i.v.m. Kerst en kreeg ik de echo twee weken later. Wanneer hebben jullie gebeld, gelijk nadat jullie erachter waren dat je zwanger bent? Ik ben nu 4 weken zwanger en voor mijn gevoel is dat zo vroeg om al te bellen, maar wie weet is dat gewoon het idee hoor.
je kan nu gewoon bellen , dan plannen ze je zo snel mogelijk in voor de intake...gefeliciteerd trouwens grtz Ramona
Ze hebben het liefst dat je best snel belt dan kunnen ze je optijd inplannen voor de intake.. geef je hun ook de ruimte, hier is de intake met 8 weken trouwens...
Gefeliciteerd! Ik vroeg het me ook af! De vorige keer heb ik met 5 weken gebeld geloof ik en mocht met 6 weken komen voor de intake. Maar ik ga ook bellen.
In principe adviseren ze geloof ik om vanaf 6 weken te bellen. Maar als je nu vast belt zal het ook wel goed zijn hoor!