Ik ben in de war!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door essiemomo, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essiemomo

essiemomo Lid

25 jan 2009
    6
    0
    0
    help ik ben in de war!
    even in het kort ik heb sinds mijn 14e geen normale of liever gezegd haast helemaal geen menstruatie gehad ik heb me daarvoor laten onderzoeken en er was van hun kant weinig over te zeggen.
    Om dus te weten wanneer ik zwanger ben is voor mij een regelmatige een test te doen.

Waar het nu om gaat is ik heb dus vorige week een test gedaan waarin heel vaag een streepje was te zien toen werd me gezegd w8 nog een week doe daarna nog een test eergisteren heb ik dus weer een test gedaan en het was een dikke plus! positief dus ik blij voor de zekerheid bij de arts nog een test laten doen en daar kwam negatief uit!? ik snap het niet meer kent iemand dit?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dat is vreemd inderdaad, als ik jou was zou ik er zelf nog een test tegenaan gooien, als die positief is ben je toch echt zwanger hoor ;) en anders zou de huisarts bloed kunnen laten prikken en laten nakijken, dan weet je het zeker.

3. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    poeh, vreemd zeg.
    zo'n test wordt toch echt niet positief als er geen HCG in je urine zit.
    dus je moet wel zwanger zijn.
    ik zou gewoon nog een test doen, zo'n digitale of gewoon predictor.
    positief is zwanger hoor.

een vriendin van mij wist heel zeker dat ze zwanger was en ging naar de huisarts. test negatief.
    ze zei: ik kom over een paar dagen terug want ik ben zwanger.
    zo gezegt zo gedaan, en toen wel een positieve test.

als je al een licht positieve test had en een week later weer positieve dan kan het niet missen.
    en als je er nu nog eens een zou doen en die is positief dan feliciteer ik je alvast, want dan ben je echt wel zwanger.

4. essiemomo

essiemomo Lid

25 jan 2009
    6
    0
    0
    wat fijn voor zo'n snel antwoord ik heb idd al een afspraak staan bij de dokter volgende week laat ik gewoon daar nog een test doen en ik denk dat ik deze week als nog ff een test voor mezelf ga doen heel erg bedankt voor de reacties :)

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik was er vrij vroeg achetr dat ik zwanger was.. dus ik naar de dokter hij zei: de testen die wij hebben geven veel later positief aan dus als we die nu doen is ie nog nega!
    als thuis je testen positief zijn ben je gewoon zwanger.
    Dus lieve essiemomo van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

6. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Dat was hier precies het zelfde 2 posi thuis 1 nega dokter maar 100% zwanger

dus ook names mij essiemomo gefeliciteerd!

7. essiemomo

essiemomo Lid

25 jan 2009
    6
    0
    0
    Helaas ik heb vanochtend een test gedaan en sloeg weer negatief uit ik ben bang dat ik een miskraam heb gehad begin deze week maar ik geef de moed niet op wij zijn al 3 jaar bezig dus we gaan volgende week naar de dokter en dan word het tijd voor onderzoeken nogmaals ik snap er niks meer van hoe dan ook laat ik een bloedtest doen en mocht daar dus ook niks uit komen dan gaan we het traject weer volgen ik zal jullie op de hoogte houden

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

heel veel sterkte meid, succes met zwanger worden, als je al 3 jaar bezig bent is dat al een lange weg, inderdaad tijd voor onderzoeken/hulp.

ik hoop dat je gauw zwanger bent ;)

9. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Welke test heb je gebruikt?
    Na een mk blijft HCG toch nog een tijdje in je lichaam hoor?
    Ik raad je aan een clearblue test te kopen, die zijn (in mijn ervaring toch) de beste.

10. essiemomo

essiemomo Lid

25 jan 2009
    6
    0
    0
    sorry dat ik zo laat reageer zal ik zo ff uitleggen.

testen die ik gedaan heb was 1 van de kruidvat en clearblue allebij waren positief.

Er zijn nu in totaal 3 weken overheen gegaan en weet nog steeds niet of ik zwanger ben ja of nee , vorige week was ik naar de arts gegaan nogmaals en zij rade me aan om bloed te prikken dus dat heb ik gedaan en dan zou ik 3 dagen later moeten terug bellen, deed ik en kreeg als antwoord we hebben nog geen gegevens ontvangen, deze week weer gebeld hadden ze nog geen gegevens dus dat vond ik wel heel raar.
    Me man kon het ook niet meer aan en heeft het ziekenhuis gebeld die ons vertelde dat de gegevens vorige week al bekend moest wezen maar ze zeiden we sturen nog een fax bel de arts rond 3 uur weer, deed ik dus ook en de assistend vertelde me dat ze niks kon uitmaken uit de gegevens en dat de arts me zou terug bellen hele dag gewacht geen telefoon gehad.
    vanochtend dacht ik bel nog een keer en de assistent begon helemaal te flippen aan de telefoon ik was verbijsterd wat ze allemaal aan het uitkramen was naar mij.
    Ze zei denk je nu echt dat ik dit verzin dat de dokter je wel heeft terug gebeld? ik had echt zoiets van nouja zeg! ik zei tegen haar heb ik toch helemaal niet gezegd ik wil gewoon nu graag weten waar ik aan toe ben ik wacht al 3 weken ik vind het een beetje rot ik wil desnoods anders wel langskomen, toen ik dat zei flipte ze helemaal en zei dat ik niet zo raar moest doen.

Ik kan wel huilen nu ik snap er niks meer van en nu weet ik nog steeds niet zeker of ik wel zwanger ben wat moet ik nu doen?

sorry voor dit verhaal moest het ff kwijt

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    lieverd bel gewoon de verloskundige (nu) leg het verhaal uit en dan mag je vast wel voor een echo komen..
    en ik zou ook ff langs de huisarts rijden en dat mens ff zeggen waar het op staat wat een k** wijf zeg!

12. essiemomo

essiemomo Lid

25 jan 2009
    6
    0
    0
    nou ik heb eindelijk de uitslag ik ben niet zwanger maar ben het wel geweest paar dagen voor de test die ik zelf gedaan heb, heb ik waarscheinlijk een miskraam gehad dat zou betekenen dat ik hooguit 2 weken zwanger ben geweest.
    Helaas maar weet nu waar ik aan toe ben en ga zo snel mogelijk het traject volgen moet deze week ook weer ovuleren als het goed is dus we moeten weer goed aan het werk , ik heb er alle geloof in dat het ons zal lukken :) ik weet iig dat ik vruchtbaar ben en dat is iets waar ik al een jaren tegen aan hikte dus ik ga volle moed weer verder.
    super bedankt voor alle steun en fijne woorden ;)
    en ik hou jullie op de hoogte

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Jee, wat rottig voor je dat het toch een miskraam is geworden... Ben je "gewoon thuis aan het proberen", met een ovulatietest ofzo, of ben je in het ziekenhuis?

Ik vind dat de reactie van de assistente van je huisarts echt niet kan, super onprofessioneel. Ik zou dat als ik jou was ook gaan bespreken met je huisarts zelf. Op deze manier zou ik me daar niet meer op mijn gemak voelen! Misschien weet de huisarts zelf helemaal niet dat zijn/haar assistente zo gereageerd heeft, dus ga het echt zelf vertellen!

Succes! Liefs Monique

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Vervelend zeg!

Op welke dag van je cyclus heb je de vorige keer getest?
    Voor of na NOD?
    Veel eitjes die bevrucht worden halen de innesteling niet en dan spreek je nog niet over een miskraam. Om teleurstelling te voorkomen kan je beter een paar dagen tot week na NOD testen!

Succes en sterkte!

Deel Deze Pagina