Hoi hoi, Ikben sinds dinsdag uit het ziekenhuis. Lag daar opgenomen met verhooogde leverwaarden maar totaal geen zwangerschapsziektes en/of andere enge dingen. Test na test en er kwam niets uit. En ik voelde me goed, dus mocht naar huis! Maar nu heb ik gister weer bloed geprikt en vanmiddag om 15.45 uur controle afspraak bij de gyn (in opleiding begreep ik). Nu ben ik zoooooo vreselijk zenuwachtig en bang dat ik weer word opgenomen. Ik heb vreselijke last van heimwee, ik voel me helemaal niet ziek en dan weer die spanning van testen en testen. Ze zullen me vast alleen opnemen als de waarden ernstig zijn verhoogd sinds dinsdag. Tot nu toe stijgen ze heel langzaam, soms staat het stil....en dan weer licht omhoog. Zonder, tot nu toe, te vinden oorzaak dus.... Maar ben zo bang dat ze nu ineens de pan uit rijzen, dat ik toch moet blijven, getver! Volgens mij maak ik mezelf een beetje gek. Ze zouden me toch niet zomaar hebben laten gaan dinsdag?!?P!? Moest ff mn woordje kwijt Fijn weekend allemaal & grt Marieke
suc6 meid! ik heb eveb geleden ook in het zkh gelegen alleen was ik wel zien maar ze weten nog steeds niet wat ik heb gehad! Veel sterkte en ik wil alleen zeggen: Maak je niet gek, je kunt er toch niets aan veranderen! HEt ligt in de gyns handen!
Heel veel sterkte. Ik weet precies wat je meemaakt. Ik ben vandaag gelukkig weer vrij gelaten en hoefde niet mijn spullen te gaan pakken. Mijn bloeddruk is te hoog en sta nu ook onder controle van een gyn. Mijn bloed was verder wel goed dus daar ben ik wel blij mee. Nogmaals sterkte en laat je niet gek maken hoor!