Als dat toch eens waar kon zijn! Ik moet zeggen dat ik het al wel stiekum hoopte. Als ik echt last heb heb ik altijd al een "zwangere buik" gehad, het enige is dat je niet weet hoe groot-ie nog gaat worden...
Hé apart! Ik heb ook altijd darmproblemen gehad met opgezwollen buiken en heb inderdaad helemaal geen striae gekregen. Terwijl mijn buik enorm was in de laatste weken. Nu kun je aan mijn buik totaal niet zien dat ik ooit zwanger ben geweest.
Ik heb helemaal niets niet op borsten niet op de heupen en ook niet op de buik ik gebruik vitamine E creme ik weet niet of het echt werkt of dat ik gewoon geluk heb groetjes sofaan
hoi zalfjes? bij mij heeft het niet geholpen.nou is mijn hele onderbuik een grote strepen partij.net alsof er 1 met een pen is geweest die strepen heeft gezet. erg lelijk maar niks aan te doen. ik heb wel gehoord dat je er aanleg voor kunt hebben. groetjes rianne
mijn vk zegt dat er niks is wat er tegen helpt ik smeer eigenlijk niks ja zwitsal voor mn armen en borsten want mijn huid is zo droog als een noot maar ik weet dat ik kan gaan solliciteren in de dieren tuin als zebra gekruist met olifant mn familie snapt er niks van en zijn allemaal bang van mn buik is dat wel normaal dat kan toch niet goed zijn ja toch wel helaas ja maar wij hebben geen van alle streepen over gehouden aan de zwangerschap ja dan zal ik er wel een van de melkboer wezen ik heb ze wel hahahahah veel liefs mieke
Ik heb het ook aan mijn verloskundige gevraagd en ze zegt dat het echt niets helpt al die cremes, je krijgt het of je krijgt het niet! Ze zei smeer jezelf gewoon lekker in met een bodylotion die je fijn vindt, meer kun je echt niet doen. Groetjes, Fleur