ik verlies af en toe kleine scheutjes heldere vloeistof....ik voel het als ik een scheutje verlies en mijn slipje is dan ook een beetje nat.....het ruikt aleen niet zoetig zoals de vorige keren maar ook niet naar urine... zou dit gewoon waterige afscheiding zijn of vruchtwaterverlies.. ik heb geen ervaring met scheutjes namelijk
heb ik gedaan ik moet dalijk naar mijn ziekenhuis maar ik hoopte dat iemand mij nu al iets kon vertellen misschien
Nou laat maar even wat weten hoe het in het ziekenhuis is gegaan, ik heb er zelf nog geen ervaring mee!
hoi ik heb vandaag hetzelfde gehad. heb het ook laten onderzoeken en dan moet je inderdaad op je hand blazen en ze testen met een wattenstaafje dat moet verkleuren als er vruchtwater vrij is gekomen. ben benieuwd hoe het is gegaan . groetjes kimberly
Zou het goed met haar gaan? Lijkt toch op vruchtwater niet dames? Hoop het niet voor haar, is wel erg vroeg nog!
Begin ik me ook af te vragen, stel dat het idd vruchtwaterverlies was en ze in het ziekenhuis ligt 31 weken is toch vroeg hé...
bij de voige zwangerschap heeft ze haar kindje met 20 weken verloren, duim voor haar dat het deze keer goed gaat,