striae

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rianne23, 12 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    hoi

ik heb heel veel last van striae op mijn buik, ik vind het oerlelijk maar het kwaad is al geschied.ik heb wel veel gesmeerd maar het mocht niet helpen.

als ik naar de foto's kijk op deze site zie ik geen enkele vrouw die zoveel striae heeft als ik. wie heeft daar ook zoveel last van?trekt het nog bij of blijft het na de geboorte een lelijke buik vol met strepen?

2. aafje87

aafje87 Actief lid

11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    ik heb ze ook hoor wees maar niet bang! Alleen mijn buik foto's worden zo gemaakt dat je ze niet ziet 8)

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb er oo last van en niet allen op mmijn buik, maar ook op mijn borsten en benen, dus je bent echt niet de enige. En smeren helpt wel om je huid soepel te houden, maar asl je ze krijgt dan krijg je ze helaas. :(

4. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    ook ik heb ze heb me ook helemaal rot gesmeerd maar het helpt niets vind het ook maar lelijk maar na de bevalling worden ze wit en veel vager je blijft ze wel zien maar niet zo erg als nu

groetjes grummelke

5. linda83

linda83 Actief lid

Ik heb al een tijdje een redelijke buik en er was niks te zien dus had de goede hoop dat ik een van de gelukkigen was die het niet zou krijgen.
    Nou mooi niet sinds vorige week is het bij mij ook begonnen:(
    Ik vind het ook echt lelijk en hoop dat het nog bijtrekt na de zwangersschap in princiepe worden ze altijd heel licht van kleur maar bij een vriendin van mij zijn ze (5 jaar na bevalling) nog steeds donker van kleur..maar dat is wel een uitzondering volgens mij.

6. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    jahoor ik heb ook veel striae . Het kwam bij mij al vrij snel.
    Jammer....ach als mijn kindje het maar goed heeft in die tijgerbuik van me.

Smeren gaat trouwens echt geen striemen tegen :)

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hier zijn ze ook gekomen helaas. Nog niet over m'n hele buik maar onder m'n navel begint het zich steeds meer uit te breiden :(

De zon erop straks helpt! Worden ze lekker snel wit van. (ga zo snel mogelijk na de bevalling een zonnebankkuurtje nemen ;))

8. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Tot nu toe heb ik geen striae op mijn buik, maar op mijn heupen en billen. vreselijk om te zien. Ik wordt gewoon helemaal depri als ik naar me zelf kijk in de spiegel!

9. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ik ben al 6 maanden verder na de bevalling dus en ik heb ze ook nog steeds hoor en donker ook!

Ik heb ze op me buik het meest, dan op mijn love handels, mijn dijen, binnenkant van me benen, aan de achterkant van mijn knieen :confused:

En mijn borsten zijn door toen nog kleine b cupje, naar dubbel D gegaan vanwege de borstvoeding. Die hebben van die lichte striemen nu, maar wel lelijk hoor, je ziet het gewoon.

En ik heb vanaf het begin van mijn zwangerschap flink gesmeerd met striae creme van biodermal en helaas het heeft hier niet gewerkt!

Ze beginnen langzaam wel wat lichter te worden, maar mij niet gezien meer in een bikini :(

10. RedRose

RedRose Actief lid

14 sep 2006
    235
    0
    0
    Ik heb ze ook. HEEL ERG. En ik vind het verschrikkelijk. Ik heb ze gekregen bij de eerste. Overal. Benen, buik, borsten en zelfs vagina. Het paarse is er naar een jaar wel af gegaan maar de strepen zitten er nog. Bji mij zitten ze heel hoog. Bijna tot aan mijn borsten. Een bikini is dus voor mij echt taboe. 1x gedaan en toen vroeg een klein meisje aan me waarom ik allemaal streepjes op mijn buik had...

Ik kan er nu wel wat beter mee omgaan maar in het begin was het een HEL! Nu weet ik gewoon dat t niet anders is.

Smeren heb ik ook gedaan. Zelfs met pure vaseline maar het scheurt van binnen uit dus je doet er nix tegen.

Succes

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik heb ze op mijn boven benen en billen :cry:
    van mijn vorige zw. maar na de kilo`s kwijt zijn geraakt zag je ze niet zo meer.(ik wel maar andere niet zo)
    nu ik weer dikker word.. pff there back again!
    op mijn buik zit niks geen klein streepje niks(even afkloppen)

na je zw. en je bent weer een beetje in vorm lekker een kleurtje pakken en ze vallen minder op(bij mij ieder geval)

p.s ik smeer me eigen de PIEP

12. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ik smeer bij voorbaad al niet. Helpt toch niet. Die smeerseltjes zijn alleen wel lekker als je huid erg gaat oprekken en daardoor gaat jeuken, maar verder......

13. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    hihih, ik ben een levend stuk rondlopend marmer.
    Trek me er niets meer van aan (bij de eerste zwangerschap piepte ik wel anders!)
    Ik heb het smeren allang opgegeven, helpt bij mij niet.
    Zal eens een foto nemen en die plaatsen ;) (zal niet meer voor vandaag zijn denk ik)

14. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier een wegennetkaart op mn buik hoor! Heb juist geen buikfoto gemaakt omdat ik het niet mooi vind ;) en zo meerderen dus schijnbaar :)

Smeren helpt niet, want de straie zijn onderhuidse scheurtjes! Je krijgt het gewoon wel of niet.. Wij pech dus ;)

Deel Deze Pagina