Kramp in baarmoeder na plassen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door BZD, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Ha!

    De laatste paar weken heb ik in meer of mindere mate kramp in m'n onderbuik na, met name, grote plassen. Waarop mijn vk meteen aangaf, laat toch maar even urine onderzoeken op blaasontsteking. Dat heb ik gedaan en het was negatief.

    Is het dan m'n baarmoeder die weer ruimte inneemt doordat m'n blaas zich leegt en in de banden hangt? Het is houdt een paar sec aan en dan verdwijnt het weer...

    Iemand die dit herkent?
     
  2. mikos

    mikos Bekend lid

    7 dec 2010
    944
    0
    0
    Ja, het zakt weer ineens iets en dan kunnen je banden pijn doen had ik
    Ook een paar weken last van. Ook met ontlasten, kon flinke steken en pijn krijgen daarna
     
  3. Meca

    Meca Fanatiek lid

    23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Ja dat heb ik ook. Twee keer laten testen op blaasontstekingen maar dat was het niet. Kreeg van mijn vk te horen dat dat blaaskrampen zijn. Inderdaad wel vaker last van als ik veel urine verzameld. Dus probeer nu gewoon vaker te gaan, en het is nu ook minder geworden. Succes met je zwangerschap :)
     
  4. Mamajen

    Mamajen Bekend lid

    8 nov 2013
    634
    1
    0
    Ja hier ook gehad hoor!
     
  5. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Ik merk nu ik vaker ga plassen het inderdaad niet aanwezig is. Gelukkig maar! Dank voor de reacties!
     
  6. Suprised

    Suprised Actief lid

    25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb ik inderdaad ook gehad rond die weken, daarna is het vanzelf over gegaan :)
     
  7. Indy1986

    Indy1986 Niet meer actief

    Heb ik ook gehad bij de zwangerschap van de jongste.
    Heb mijn urine ook nooit laten testen, want had geen pijn tijdens het plassen.
     
  8. Rietje88

    Rietje88 Niet meer actief

    Ik heb het ook. Dus laten testen en bleek negatief. Bij mij heeft het denk ik met de indaling te maken. Bij jou is het er veel te vroeg voor. Maar meestal komen krampen en steken door het veranderen van positie van organen. Maar het is altijd goed om alert te blijven en bij twijfel vragen te stellen aan de vk.

    Voor een blaasontsteking tijdens de zwangerschap hoef je geen pijn te hebben bij het plassen Indy 1986. Beter een keer teveel getest dan te weinig.
     
  9. BabeBabe

    BabeBabe VIP lid

    14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    blaas niet te vol laten worden, dus vaker plassen... als ik een te volle blaas heb, krijg ik ook een harde buik na het plassen.
     
  10. anemdo

    anemdo Bekend lid

    16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Had ik ook last van. Bandenpijn volgens mijn vk.
    Advies was inderdaad vaker plassen zodat de blaas minder vol raakt.
     

Deel Deze Pagina