Goedeavond allemaal 23 april heb ik mijn eerste echo gehad ( binnenwaards ) en kreeg toen te horen dat ik 9+4 zwanger was ik ga er dan van uit 30 april 10+4 en vandaag 7 mei 11+4 dus dat ik nu in mijn 12e week zit klopt mijn berekening? Groetjes
Het klopt, tussen de 10 en 12 weken krijg je nog een termijnecho. Deze kan een paar dagen verschillen met de eerste echo.
Heb de verloskundige gebeld en die zei dat de echo die 23 april gemaakt is ook mijn termijn echo is...
Dat kan, het verschilt per verloskundige/ziekenhuis. Hier doen ze de termijn echo's tussen week 9 en week 12. Heb je wel gelijk een datum mee gehad voor de intake (meestal rond week 12) en de 20weken echo?
Ik heb mijn intake 7 april al gehad die had ik nog voor mijn eerste echo Die was 23 april en nu heb ik 13 mei weer een vervolg afspraak ik heb wel al een verwijzing voor een 20 weken echo gehad die afspraak staat op 3 juli omdat we het wat lang vinddn duren hebben we een pretecho gepland op 2 juni dan zit ik net in de 16e week we hopen dan ook gelijk het geslacht te weten