Striae :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LPMS, 11 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Hier ook niks tot 34 weken en daarna voelde ik ze idd overal scheuren. Heb ze op me buik borsten en benen... maae zs worden idd lichter... ik stoor me idd ook meer aan mijn kleine extra buikje daaronder... mja nu niks meer van te zien hahahhha

2. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Vreselijk die striemen helaas kan het erbij horen... Ondanks ik al sinds het begin 2 maal daags bio oil smeer zijn ze toch met 32 weken gekomen ( moet wel zeggen dat ik vind dat mijn buik erg groot is en ik al vanaf 24 weken schrok hoe ik ineens echt een dikke buik kreeg)..
    Zondag (36 weken) hebben wij een foto shoot die laat ik me niet verpesten door de striemen en anders kun je vragen of de fotograaf het weg "shopt"... Een goede fotograaf weet de juiste kiekjes te maken en goed te bewerken! Ondanks de striae geniet er nog lekker van!!

3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Hallo!! Mijn verloskundige zei pas; jouw baby maakt een mooie tekening op je buik, en je mag m voor altijd bewaren. Ik vond dat zo een leuke opmerking!
    Ik ben nu 20 weken zwanger en er lopen 3 dikke brede strepen over mn buik. Ach, ik laat t maar los. Maar ook ik vind t niet mooi en charmant nee.

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Meeeeeeh. Toen ik mn buik bij de vlos in de spiegel zag, bleek ik ook een tijgertje te zijn.
    Buik deed op die plek de hele dag zeer, voelde het haast scheuren. Alsof mn huid mn buik niet meer kon dragen. Heb hele dag mn buik ondersteund met mn handen ondanks dat ik ook altijd een band om heb.

Deel Deze Pagina