Hoi dames, sinds 3 dagen heb ik zo'n honger! Ik lijk wel een hol vat! Als ik b.v. 2 bruine boterhammen op heb met beleg heb ik een uur later weer een knorrende maag! Dus geen lekkere trek ofzo maar echt honger Ik probeer dan ook zo veel mogelijk gezonde dingen te eten. Ik wil er ook niet constant aan toe geven maar ergens denk ik ook dat ik het misschien wel nodig heb. Herkennen jullie dit en heeft iemand nog tips??
Heel herkenbaar! Ik geef gewoon toe. Kan maar kleine beetjes eten ivm de maag, maar als ik honger heb, prop ik gewoon 5 boterhammen naar binnen. Vervolgens wel misselijk voor paar uurtjes. Maar liever dat dan dat ik continue loop te vreten.
haha ja dit heb ik sinds 2 weken ook. De misselijkheid trok weg, en daar kwam oneindige honger Ik eet gewoon vaker. ontbijt, begin van de middag lunch, dan eind van de middag weer 3 broodjes, en s avonds warm eten. Na het eten mag ik van mezelf koekjes of een bakje chips
Zeer herkenbaar, en ik heb dat eigenlijk al van in het begin. Ik kan er soms echt van schrikken. Mij om 18u dik zitten eten en om 20u al terug een boterham willen! Inderdaad kwestie van juiste keuzes, maar soms is dat natuurlijk moeilijk als je eeeeccchhhtttt zin hebt in specifiek lekkers...
Probeer anders eens wat voedzamers te eten als brood, bv havermout, volle griekse yoghurt met muesli of eieren als ontbijt, schaaltje kwark tussendoor.