Wie waren er snel zwanger toen je een positieve ovulatietest had

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KleinMeisje93, 26 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee dames!!
    De titel zegt het al.
    Ik vroeg me af of er dames zijn die meteen zwanger zijn Geraakt na paar keer seks te hebben gehad rond en op hun mogelijke eisprong.
    Ik heb deze maand voor het eerst pas echt een duidelijke positieve ovulatietest gehad (cb digitaal) en hebben gister en vandaag nog geklust.
    Heb ik nu een erg grote kans op een bevruchting?:)

Mijn vriend en ik hebben ook Conceive Plus glijmiddel gebruikt
    (Het schijnt heel goed te helpen voor de conceptie/bevruchting) het is ook op waterbasis.

2. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Hier ronde 3 met ovulatietesten, deze ronde ook getemperatuurd en zwanger. Was de positieve test vandaag? Dan springt je eitje als hij springt morgen of overmorgen, dan zit je wel goed hoor maar je kunt het morgen ook nog even gezellig maken, je hebt dan wel een goede timing maar garantie heb je nooit

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.106
    17.112
    113
    Nee, je hebt niet een grotere kans omdat je een positieve ovulatietest hebt. Je hebt nu hooguit goed getimed.
    Ovuleren is helaas niet alles. Je eitje moet goed zijn, het zaad van je vriend moet goed zijn, de twee moeten elkaar vinden, de celdelingen moeten goed gaan, het vruchtje moet nestelen, ontwikkelen, etc, etc. Dan is dik 60% van de miskramen nog voor NOD.

Relax! Het komt echt wel!

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Eigenlijk ben ik niet wat je vraagt, want ik heb nooit ovulatietesten gebruikt, maar als je rond je eisprong seks hebt, heb je ongeveer 20% kans dat je zwanger bent als je normaal vruchtbaar bent, bij verminderd vruchtbaar is dat uiteraard minder kans en als je vruchtbaarder bent dan gemiddeld kan het oplopen tot 60%. Alleen weet je vaak niet hoe vruchtbaar je bent. ;)
    Dus ik zou uitgaan van 20% kans.
    ik hoop uiteraard voor je dat deze maand de maand voor jullie is!

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Een ovulatietest maakt niet hrt verschil tussen wel of niet zwanger raken. Als je zonder test regelmatig sex hebt is de kans net zo groot als met ovulatietest. Je krijgt inzicht in je cyclus. Dst is het voordeel.

6. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Wij hebben 4 of 5 rondes ovulatietesten gebruikt. Zo kreeg ik inzicht in mijn cyclus en wist ik dat ik ovuleerde rond dag 17. Ik was eigenlijk wel even klaar met die testen steeds en werd er toch niet zwanger door (zoals iemand anders al zei, je timed hooguit goed, moeder natuur heeft het laatste woord).
    Dus afgelopen maand afgesproken even niet te testen en 'gewoon' regelmatig seks te hebben (om even de druk er wat af te halen). En tadaaa! Deze maand zwanger!
    Heel veel succes, we weten allemaal hoe lastig geduld hebben is.

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb in april en mei ovulatietesten gebruikt, in september zwanger (miskraam) en nu deze ronde weer testen gebruikt maar niet sneller zwanger van geraakt
    Zijn bezig sinds november

8. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Hier 1 keer een ovulatietest gedaan om te zien waar mijn buikpijn die maand vandaan kwam en niet voor een eventuele zwangerschap oid. Deze was toen volgens de gebruiksaanwijzing positief.

Wij hebben maar één keer seks gehad in de week voor die positieve test (druk druk druk:p). Ik ben bij de termijnecho bijna een week vooruit gezet dus waarom die ovulatietest positief was is mij een raadsel.

9. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Hier direct begonnen met ovulatietesten, omdat ik nieuwsgierig was wanneer mijn eisprong ongeveer kwam. Bij een positieve ovulatie test seks gehad en direct zwanger.

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ovulatietest zorgt er niet voor dat je sneller zwanger bent. Ik gebruik ze al 2 jaar. 1x zwanger geweest miskraam. Nu ruim 3 dagen over tijd. Maar als het raak is en alles blijft goed gaan heeft dat dus 2 jaar geduurd. (Wel met pcos en medicijnen voor eisprong op te wekken (

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik heb getemperatuurd en ovulatietesten gebruikt en in ronde 2 zwanger maar dat zegt idd niets.
    Een positieve ovulatietesten wil niet zeggen dat je eitje springt. Daarnaast hebben we vanaf cd 10 om de dag geklust. Het is ook een beetje geluk hebben dat het zo snel raak was

12. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ronde 1.
    Ik denk dat het hier wel heeft geholpen. Ik heb vrijwel altijd buikpijn als ik rond mijn ovulatie zit en daardoor heb ik dan nooit zin in seks.
    De ovulatietest gaf aan dat mijn eitje bijna ging springen dus toen hebben we toch gevreeën. Als ik geen ovulatietesten had gebruikt dan had ik die 3 dagen overgeslagen en daarmee ook mijn eitje gemist.

Deel Deze Pagina