Even een kort vraagje. Heel m'n buik zit eronder, maar nu heb ik aan de onderkant ook hele dikke bobbels. Die striae is helemaal opgezwollen daar. Weet iemand of dit kwaad kan?
Volgens mij hoort dit gewoon bij het "scheuren" van je huid. Het voelt bij mij ook iets dikker dan de gewone huid.
de rest van de scheuren voel je ook wel een beetje, maar die onderste zijn echt opgezwollen. niemand die dit ook heeft (gehad)?
Misschien is dit een hele domme vraag, maar is daar speciaal iets voor en hoe heet het? Is allemaal een beetje nieuw voor mij. (en help het echt?)
Zwangerschapsolie van weleda, de zwitsal mama productlijn etc.. Moet je ff bij de drogist kijken, er is zo veel voor te krijgen.
Wat betreft "helpt het echt"? Dat ligt eraan of je aanleg hebt voor striae of niet. Ik heb erg zwak bindweefsel en krijg dus ondanks 2 maal daags smeren overal striemen.. Maar het neemt in ieder geval de jeuk en het trekkerige gevoel weg. Daarnaast vraag ik me af hoe ik eruit zou zien als ik de huid niet soepel zou houden. Baat het niet, schaadt het niet zou ik zeggen.
ik heb me tijdens de zwangerschap ingesmeerd met alles wat te krijgen was. me buik is triae vrij maar op me bovenbenen en onder me billen ziet het helemaal paars. ik voel het erg goed als ik erover heen ga en dan voel ik precies waar de stiae zit en de huis eromheen is iets dikker.
Ehm ja, ik ben er ontzettend gevoelig voor. Ik ben nog niet eerder zwanger geweest, maar had al van die lelijke strepen. Toen ik met de pil begon ben ik in 2 weken tijd 10 kilo aangekomen en vooral in de borst buik regio. M'n onderbuik is al lelijk, het hoeft niet lelijker Vandaar. Goh ik wist helemaal niet dat dat spul bestaat. Toch maar proberen denk ik.
Volgens mij kan je iets van Zwitsal daarvoor kopen. Maar ik ben ook nog niet begonnen. Ga het wel doen denk ik.