hoi meiden. na mn bevalling heb ik eigenlijk pas striae gekregen,ondanks goed smeren tijdens mn zwangerschap. het lijkt wel of het steeds erger word . heb eerst spul van clarins gebruikt ,maar dat heeft dus niet echt gewerkt . de streepjes zijn nog wel rood ,is er nog kans dat dit weg trekt en weet iemand welk spul er misschien een beetje tegen werkt? gr linda
heey, ik heb ook heel veel strai tijdens mijn zwangerschap waren ze echt knalrood gewoon en nu zijn ze al een heel stuk minder... alleen een nadeel heeft tijd nodig ik heb ze letterlijk over heel mijn lichaam vind heel erg maar moet er maar mee leven... en smeren heb ik ook gedaan van dure idngen tot goedkkoop bij mij heeft het niet geholpen.. dus ik zal zeggen geef het wat tijd trekt vanzelf weg alleen zal nooit meer helemaal weg gaan
Smeren helpt niet, er is geen enkel middel dat striae tegenhoudt, je krijgt het of je krijgt het niet. Het is natuurlijk erg lekker en je huid voelt zacht en soepel aan als je smeert maar helaas helpt het voor de strepen niks. Je lichaam heeft het niet makkelijk gehad tijdens de zwangerschap/bevalling, geef het tijd om bij te trekken.