Striae

Discussion in 'Zwangerschap' started by jessy77, Apr 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Sinds het modekapsel voor je schaamstreek (bijna) haarloos is, ben ik er ook achter dat het ook onder mijn schaamhaar zit. :(
    En erboven, bij de 1e is het al met 14 weken gescheurd, bij de 2e niet en tot nu toe ook geen nieuwe streepjes erbij.

Groetjes van Kiki

2. danili

danili Bekend lid

May 22, 2006
    808
    0
    0
    heb bij mijn eerste zwangerschap geen striae gehad.. ben wel een maand te vreog bevallen en als je met verof bent groei je het meest, dus die "mazzel' heb ik gehad....heb altijd gesmeerd, niet met speciale zalf, gewoon bodylotion.

.kan wel op de dag vd bevalling zelfs nog komen hoo...niet om mensen bang te maken....

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Dan is dat de verklaring voor mijn tijger printje.
    Ik stond de eerste zwangerschap helemaal onder en dacht dat t bij de tweede niet erger kon. Kon ook bijna niet maar ik werd de 2e keer dikker dus heb toch nog 1 a 2 cm meer streepjes rondom bij gekregen :(
    Ik ben ERG wit (ben vroeger vaak door de dokter naar t lab gestuurt om bloed te laten prikken want ik was zo wit ik had vast bloed armoede...nooit gehad) en ik was 23 toen ik voor het eerst zwanger raakte. Ik heb ook in het begin gesmeert...maar toen ik in een paarweke tijd ineens helemaal onder zat ben ik maar gestopt....werkte duidelijk niet :(
    Voordeel nu...hoef niet meer bang te zijn ervoor ....meer kan er ECHT niet bij :)

4. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

Dec 11, 2006
    504
    0
    0
    Er was tijdens mijn hele zwangerschap geen streepje te bekennen op mijn buik, maar tijdens of na de bevalling heb ik toch nog wat gekregen. Gelukkig zijn het maar een paar kleine streepjes helemaal onderaan m'n buik. Je ziet er nu zo goed als niets meer van. Maar je kan dus idd tijdens of na de bevalling nog striae krijgen.

5. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    Nee geen last van gehad. En heb niet eens gesmeerd.

6. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Als je moeder geen striae heeft, hoeft dat niet te betekenen dat jij het niet krijgt. Mijn moeder heeft amper tot niets aan streepjes gekregen bij mij en mijn broer en ik zit helemaal onder. Ik was ook niet superjong toen ik zwanger raakte, ik heb gesmeerd met speciale striae creme en ik begon pas echt uit mijn vel te klappen in week 36.

Zo zie je maar.. It aint over till the fat lady sings ;)

Share This Page