HA bellen of niet?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sidei, Apr 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sidei

Sidei Actief lid

Mar 26, 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    Ik vraag me af of ik mijn HA moet bellen en haar op de hoogte van mijn zwangerschap te stellen? VK al gebeld, maar hoe zit het met HA?

ps ben niet Nederlands dus dat soort dingen weet ik gewoon niet :oops:

Groetjes, Sidei

2. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Toen ik voor de 1e keer bij de VK kwam heeft zij gevraagd of de HA op de hoogte gesteld mocht worden. Ik moest een handtekening zetten dat ik daar geen bezwaar tegen had, dus ik neem aan dat mijn HA op de hoogte is. Ook moest ik een kaartje bij de apotheek door de bus doen, zodat zij rekening kunnen houden met evt. medicijnen die een HA voorschrijft.

3. Sidei

Sidei Actief lid

Mar 26, 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    Bedankt voor je snelle reactie, Pruts27 :) Dan wacht ik totdat ik naar VK ga (28-04) en zie wat er gaat gebeuren :)

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik had gewoon de assistente van de HA gebeld en verteld dat ik zwanger was. Want het is wel belangrijk dat ze het weten ivm medicatiegebruik of ziektes die je hebt gehad. Ook altijd aan de apotheek vertellen 9wanneer je medicijnen nodig hebt) en aan de tandarts.

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Ik heb het niet doorgegeven aan de HA.
    Ben er ook niet meer geweest en anders kon ik het dan alsnog zeggen

6. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,028
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Je hoeft hem niet persee op de hoogte te stellen.
    Heb ik nog niet gedaan, kom eigenlijk bijna nooit bij de huisarts en ook niet bij de apotheek.
    Maar ga volgende week wel even bellen, is wel zo netjes.

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Heb t ook niet doorgegeven hoor :(

Wist niet dat dat moest :oops:

8. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

Jul 26, 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Ik heb het ook gewoon doorgegeven aan de huisarts, altijd handig als ie ook op de hoogte is.

9. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb wel de huisarts gebeld, omdat ik medicijnen gebruik voor de schildklier. Dan is het belangerijk dat hij/zij het weet ivm meer bloedprikken dan normaal... maar gebruik je geen medicijnen ofzo dan hoef je de huisarts niet te bellen.

10. danili

danili Bekend lid

May 22, 2006
    808
    0
    0
    ik ga as maandag ook een afspraak maken met de HA, maar das meer om mijn "probleem" te bespreken..aangezien mijn baarmoeder afwijkend is en een zwangerschap voor mij onder een gynaecoloog gedaan zal worden...

11. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    ik het het nu al zo'n 6x tegen de huisarts verteld en elke keer is hij het weer vergeten hihihihi. Oke als hij me nu ziet dan kan hij er niet meer omheen, maar het drong niet geheel tot hem door (of heeft hij gewoon veel patienten)
    Maar als het gaat om medicijnen vind ik het wel verstandig.

12. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb het gister pas verteld...en alleen omdat ik ineens buikgriep had en wilde weten of ik hierbij nog iets speciaals moest ivm de zwangerschap.
    Heb het volgens mij nooit door gegeven aan mn dokter...

Share This Page