Smeren helpt echt niet. Ik hem ook een mega land kaart.. (m'n buik en ook boven m'n billen begon het) Nu 7 maanden later is het wel wat lichter maar volgens m'n man is het net een tijgerbroodje
Hier ook een tijgervelletje hoor! en smeren hielp ook niet.... idd genetisch bepaald. Van onder naar boven lopen de strepen en dan ook nog is rondom... ja ja het hoort erbij (bij sommige dan he..)
Hier ook helaas een enorme landkaart! Ze zitten nu tot zo'n 10 cm BOVEN mijn navel! (die ik overigens ook niet mee heb, tis alleen nog een bruine vlek) Ik smeer mijn buik wel in tegen uitdroging wat ook al niet helpt hier haha, maar helaas die striae hield ik niet tegen...... (mijn zus en moeder hebben het ook zo erg)
Ik had tot bijna 6 mnd geen buik en daarna is mijn buik heel snel gegeroeid en heb daardoor die straie gekregen ze blijven idd heel erg lang rood maar met de tijd worden ze steeds minder zichtbaar helemaal weg gaan ze nooit na 7 jaar heb ik ze nog op me buik welliswaar zijn ze nu wit maar je ziet ze wel degelijk. In het begin zat ik daar heel erg mee maar nu denk ik weet je wat als dit het is wat ik ervoor over moet hebben voor mijn prachtige zoon dan zij het zo. Nu zit ik er helmaal niet meer mee ik heb een er een gezonde zoon voor terug gekregen Groetjes Nadine
Ik gebruikte nivea voor een droge huid tijdens mijn zwangerschap voor mijn buik, maar vergat hem ook heel vaak in te smeren. Maar gelukkig heb ik toch geen strepen gekregen. Ik heb eens ergens gehoord dat als je ouder bent je minder snel strepen krijgt omdat je huid toch al wat minder elastisch is, en als je jong bent je huid nog erg strak is en daardoor sneller scheurt. Zou best eens waar kunnen zijn. Ik heb al wel sinds min pubertijd strepen op mijn bovenbeen/heup en zijkant borst van toen ik ineens een vrouwenlichaam kreeg. En toen was ik dus nog jong. Als ik toen zwanger was geworden had ik ze ook vast gekregen.
Hier ook pas striemen gekregen een paar dagen voor de bevalling. Ik baalde er toen ook als een stekker van, maar zoals gezegd: het is voor een goed doel
Ik heb ook heel wat afgesmeerd, maar heeft niks geholpen. Heb toen ook op tv gehoord, dat smeren helemaal niet helpt idd. Die streepjes worden echt wel lichter op ten duur, die blijven niet paars. Op m'n buik zijn ze al wittig aant worden, maar weg gaan ze niet meer, m'n moeder heeft ze ook nog steeds.
ik heb een landkaart op mijn bil... maar heel storend vind ik het niet (en mn vriend gelukkig) maar ik vind het wel raar dat mijn moeder dit nooit heeft gehad... het ziet er echt pimpelpaars uit en is ontzettend opvallend maar zij heeft daar helemaal niets