hallo Allemaal Ik maak me een beetje zorgen, 9 weken terug ben ik bevallen... maar ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ben er een beetje bang voor dat ik weer zwanger ben Wat dus absoluut niet de bedoeling is.. 2 weken terug een test gedaan deze was negatief, vanmorgen maar weer getest en ik denk een heeeeeeeeeeeel dun streepje te zien Maar t is zo vaag dat het haast niet te zien is... dus mischien lijkt het enkel op een streepje... en is het niets. Hoe lang duurt het 'normaal' voordat je weer ongesteld word? Ik geef geen borstvoeding dus dat kan het niet remmen...
poeh, tja iedere vrouw is anders, maar ik werd geloof ik 6 weken na de bevalling ongesteld. heb je "onbeschermd" gevreeen dan? want tot een half jaar na de bevalling ben je extreem vruchtbaar he. dat is wel iets om in de gaten te houden. succes. mejon
Tja we hebben niet echt heel veilig gedaan... 'voor het zingen de kerk uit' ... vandaar dat ik er een beetje bang voor ben. Maar voor ons dochtertje hebben we ruim 2 jaar moeten klussen voordat het lukte dus we hadden zoiets van "het lukt toch niet zomaar" ... maar dat zal je net zien dan...
tja, zoals ik al zei: na je bevalling ben je extreem vruchtbaar! en al duurde het met de eerste heel lang, een tweede kan er dan ineens heel snel zijn, dat wil helemaal niks zeggen. tja, en voor het zingen de kerk uit....vaak heb je dan toch al te maken met voorvocht en ook daar zitten spermacellen in en kun je zwanger raken. zou over een paar dagen anders maar weer eens testen, want het zou best kunnen dat je dan weer zwanger bent. maar hoop het niet voor je want dat zou wel erg snel zijn.
Bedankt voor je reactie! Ik wacht het nog maar even af en doe volgende week nog eens een test... hoop het zelf ook niet hoor.. t is welkom daar niet van, maar zou liever eerst even op t gemakje ontzwangeren....