Hallo allemaal, Mijn dochtertje is 15 maanden en gaat vanmiddag voor het eerst naar de kapper. Ze heeft niet bepaald zitvlees en dus ben ik bang dat het uit gaat lopen op een gevecht om rustig te blijven. Heeft er iemand tips om ze bezig te houden zolang de kapster aan het knippen is? Groetjes Bonnie
misschien een zakje nibb-it schips meenemen en 1 voor 1 geven,was het eerste wat in me opkwam.mijn zoontje vindt ze heerlijk en is dan ook een hele tijd zoet. veel suc6
weet niet of de kapper een kinderstoel heeft waar ze goed in kan, maar anders zou ik zelf gewoon even uit het zicht gaan.. (dan moet ze luisteren naar een ander, en vreemde ogen dwingen he ) dan heb je misschien wel de meeste kans dat het voor alledrie het soepelste gaat (voor jou, je dochter en de kapster) klinkt misschien raar dat ik ook aan de kapster haar gemoedsrust denk, maar zoals zij zich gedraagt, heeft een wisselwerking op je dochter...
Wij hebben in de salon een autostoel met stuur waar de kids zich mee vermaken, ik geef ook vaak wat kammen waar ze mee kunnen spelen (of mama's haar kunnen kammen) wat snoepjes wil ook nog wel eens helpen. We zijn gewent dan kids niet zo lang kunnen stil zitten dus kappers houden daar wel rekening mee joh..
anders als ze het niets gaat vinden lekker een thuiskapper zoeken. Is punt 1 goedkoper en punt 2 hier is ze dol op geknipt worden en de tv
is soms ook een optie, maar werkt ook wel eens averechts, ze zijn in hun eigen huis, en daar durven ze net iets meer hun eigen gang te gaan maar is heel afhankleijk van het kindje