hier nog niks te zien maar wel al jeuk soms dus probeer ook echt om niet te gaan krabben heb gehoord datt het kan helpen, inderdaad smeren helpt niks als je huid niet rekbaar is ...zowiezo is het je onderhuidsbindweefsel dat scheurd en die kan je niet insmeren helaas
Mijn moeder heeft geen striemen en mijn zus wel na de zwangerschap. Ik had ze al vanuit de pubertijd dus wist ik al dat ze zouden komen. Ik heb ze denk vanaf een week of 23 en het worden er meer en ze komen hoger. Nu ik insmeer met bio-oil worden ze wel snel minder duidelijk. Dus t helpt niet om ze te voorkomen maar minder lelijk vind ik persoonlijk ook al heel fijn!
Ik begin ze nu (met 33 weken) op mijn borsten te krijgen. Dat terwijl ik ze in het begin erg gegroeid zijn en nu naar mijn gevoel haast niet...
Ik heb helemaal geen striemen gehad, ben nu zwanger van mijn 4e en heb op mn buik geen enkel streepje. Dus je hoeft ze niet te krijgen. Al heb ik wel gehoord (maar weet niet of dat broodje aap is) dat donkere vrouwen ze wel sneller krijgen omdat hun huid stugger is (ben zelf blank). Ik heb wel een paar striemen op mn borsten en wat op mn dijen uit de puberteit.
Ben niet meer zo helder de laatste tijd...haha... Maar ik ben iets lichter dan jij en bij mij wordt striae altijd wat lichter op den duur. Er valt dan wel mee te leven, maar mooi is anders. Schrok net trouwens wel...zag net in de spiegel dat de striae weer erger is geworden... En ik moet nog 7 weken!! Had al striae op mijn heupen, maar zo midden op mijn buik vind ik wel een stuk erger...
Hier begon het met week 30 ongeveer. Het is flink gescheurd vooral onder mijn navel. Ik heb ook een hele dikke buik.
ik ben nu 33 weken en heb 1 streepje. of het komt omdat ik heel veel smeer dat weet ik niet maar ik blijf iig lekker smeren met creme !!!!!
Ik had ze al, Niet van het te dik zijn of zo, maar te snel groeien in de pubertijd, bij mijn knieƫn, rug en bij mijn heupen. Maar door de zwangerschap kwamen er met 32 weken een aantal bij. Nu ik snel weer zwanger ben heb ik ze natuurlijk nog, maar ze zijn tot nu toe (27 wk) niet erger geworden, ik hoop ook dat dat een beetje uitblijft. De echoscopiste van de pretecho dacht dat ze van deze zwangerschap waren, nee dus.
ik had ze vanaf 8wk al. nu met 20wk zijn het er inmiddels al een aantal geworden. ik heb er nu eenmaal aanleg voor geloof ik. ik vind het niet zo erg gelukkig je doet er weinig aan he.
nu 4 hele kleine streepjes onder op mijn buik, kan zelf niet zen alleen in de spiegel. met de eerste geen gehad
Hier begon het al zeer vroeg in de zwangerschap, ach het is niet mooi maar wat ik ervoor terug krijg wel Kijk foto 34 weken
In mn zwangerschapsbijbel staat bij 26 weken: 'Als je zwangerschapsstriemen krijgt dan worden die meestal zichtbaar op je buik en borsten rond deze periode.' Ik heb gelukkig nog geen striemen op mn buik nu, maar ik smeer m ook bijna elke dag in. Op mn borsten heb ik wel wat lichte kleine striemen gekregen en dat begon rond de 21 weken ongeveer. Gelukkig worden ze NOG niet groter
Ik heb ze nu en bij de eerste niet gehad. Maar ik heb wel gehoord dat ze 1 dag voor de bevalling of zelfs tijdens de bevalling nog kunnen komen... Ik smeer ook maar of het werkt..??
ik heb ze sinds vorige week een beetje op de binnenkant van mn bovenbenen, op mn buik nog geen striem te bekennen.. echt heel raar..