striemen wanneer begonnen ze bij jou?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mecha, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik zag er vorige week ook een paar op mijn bovenbenen zitten, aan de binnenkant. Op mijn buik (gelukkig) nog niks. Als het zo is dan is het natuurlijk zo maar liever niet uiteraard ;)

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik heb hier al wel striemen op me borsten .. vroeger ook gehad door een groeispurt van maat b naar dd/e :$
    en toen ik stopte met de pil om zwanger te raken krompen ze weer tot een c cubje en nu heb ik inmiddels een E/F cup :$ met me kleine lijfje eerst komt tiet dan de rest maar ja ...
    bij mij zijn ze toen de tijd helemaal weggetrokken ga er vanuit dat ze dat deze keer ook weer doen.. buik hoop dat hij streeploos blijft ..af en toe zie ik wel dingen op me benen .. maar ja ik had er al veel bij me kont en rug.... door van 45 naar 60 kilo te gaan in 1 jaar :$ dat was mijn pupertijd whahah 1 groeispurttttt:p

3. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap geen enkele striem gehad, tot nu toe ook nog geen striemen te bekennen.
    Hopelijk blijft dat zo.;)

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik had ook helemaal niets...:)

5. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ik had niets, ondanks ik heeeeeeel erg veel vocht vast hield en tonnetje ... nee twee tonnetjes rond was.
    Ik was 37 kg aangekomen (je je hebt er maar aanleg voor maar dit sloeg alles).
    Toen onze zoon geboren was kwamen de striemen pas.
    Op mijn heupen op mijn buik en op mijn bovenbenen.

Dacht er zo lekker geen last van te hebben, maar uiteindelijk toch.
    Nu 9,5 maanden verder en ik dit zit te schrijven. Merk ik op, dat ik mij er niet zo veel meer mee bezig heb gehouden en dat ik de striemen bijna niet meer heb :D.

6. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Hoe is dat te verklaren dat bij jou die striemen zo laat nog kwamen? Dan ben je toch alweer "krimpende"??

7. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb ze nog steeds niet :) en 't is toch al m'n 2e zwangerschap. Ben de eerste keer 18 kilo aangekomen.
    Mijn moeder heeft ze wel, maar ze was ook 14 jaar jonger dan ik toen ze haar eerste kreeg. Vrouwen met een jonge strakke huid hebben nu eenmaal net wat meer kans op striemen dan vrouwen met een wat oudere slappere huid. Da's dan een voordeel van later moederschap!
    oja, ik heb ze wel op mijn billen, maar die zaten er al voor mijn zwangerschap...

Striemen zijn in het begin erg opvallend, maar na verloop van tijd zie je ze gelukkig een stuk minder duidelijk.

8. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Hier begon het op mijn buik met 20 weken ongeveer. Op mijn borsten al veel eerder. Het wordt nog steeds erger :( Eerst waren het 3 streepjes naast mijn navel, nu lijk ik wel een verkleurde zebra!
    Mijn moeder had precies hetzelfde, maar had nog heel lang (20 wk dus) de hoop dat het mij bespaard zou blijven.. zucht.

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Nou het 'krimpende' begint nu pas te komen hoor.
    Jezus wat moet ik er een moeite voor doen, om dat er van af te krijgen. Oef..

Geen idee hoe dat komt, wat die striemen betreft.
    Ik liet tot het einde aan toe heel trots mijn buik zien, waar geen striae op te zien was... Zeg het maar.
    Zo heb ik zoveel vragen, waar ik geen antwoord op heb.;)

10. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Ik had ook heel mijn zwangerschap nergens last van ,maar ind na de bevalling zag ik er ineens een paar op mijn bovenbenen.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Ik dacht de eerste zwangerschap dat het me bespaard bleef, maar in week 38 ofzo, sprongen er spontaan nog een paar op mijn buik. De tweede zwangerschap al veel eerder (is ook een enorme baby) en veel groter. Best lelijk, maar ach, het wordt vast wel minder.

12. Ik heb nog nergens last van :)

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

geweldig onderwerp.. ik kijk elke dag of er niet een striem is bijgekomen :p whaha
    ik zie het wel ik hoop het niet natuurlijk maar zo jaa jammer.. zou wel zonde zijn van me tatoos

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    bij de eerste helemaal geen!
    en bij de tweede gewoon tijdens de laatste 2 weken grrr dat terwijl ik bij haar veel minder grote buik had...

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier gelukkig nog geen striem te zien.
    Ik hoop ook echt dat ze wegblijven!

16. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Tot week 37 een hele gave streep-loze buik.
    Maar na de 37 weken toch nog wat streepjes hoor rond de navel!
    En dat is vrij logisch omdat precies in dat gebied de kleine steeds met zijn kontje duwt en zich heel royaal uitrekt ;), haha.

Grt Vanilia

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Bij Layla begonnen met 30 weken de striemen, nu ben ik 29 weken zwanger van de 2e en heb nog nergens last van, ondanks hij groter is. *hoop dat het zo blijft*

18. zicht

zicht Niet meer actief

tot aan de bevalling geen streepje te zien op mijn buik. Na de bevalling bekeek ik mijn buik nog eens goed. Helaas allemaal streepjes. Is denk ik tijdens de bevalling ontstaan. jammerdebammer

19. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Ik had al gereageerd op dit topic. Maar nu zit echt heeeel mijn buik onder. Ik lijk wel een tijger!! Mijn vriend maar stug vol blijven houden dat hij het niet erg vindt (alleen voor mij dan, want het jeukt!!)

20. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nou helaas. heb ik nu al veel striemen zijn ook echt rood. En ben nu 24 weken en heb ze al vanaf 19 weken. Nu moet ik ook zeggen dat ik al een hele buik heb.

Deel Deze Pagina