Bij m'n eerste rond 33 weken pas. Nu nog niks , maar we zijn er nog niet ! Ik heb trouwens alleen striemen op m'n buik. Verder niet op m'n borsten of billen.
Vanaf een week of 25. Echt van die dikke hobbels. Ze zijn niet eens glad dus ik ben bang dat er een flinke flubberbuik overblijft. Ze doen ook nog eens pijn en jeuken. Krijg nu zelfs striemen over de 'oude' striemen heen dat is ook pijnlijk.
Bijna 31 weken, en nog geen striem te bekennen! Hoop zo dat het zo blijft Maar we zijn er nog niet!!!
Niemand in mijn familie heeft ze mijn zussen niet, moeder niet en oma ook niet. ...ik ben benieuwd of t echt genetisch is
kreeg er maar een paar en vrij klein. kwamen rond de 32 of 33 weken geloof ik. kon het niet goed zien haha. maar ach. ik lig er echt niet wakker van. heb ze ook op mijn 'lovehandles' maar viel nog reuze mee ook al ben ik van mezelf erg dun en moest dus alles enorm oprekken zeg maar.
M'n moeder heeft vier kinderen gehad en geen een striem. En lachend vervolgde ze verder maar je vader wel 😝
hier bij beide kinderen geen striemen. mn moeder heeft ze wel, dus ik dacht dat ik dat ook ging krijgen. wellicht toch het bakerpraatje dat als je boven je 30ste kinderen krijgt je geen striae hebt?
Bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen striemen en tot nu toe ook nog geen. Maar ik heb weleens een verhaal op ZP gelezen van iemand die ze niet had, totdat ze ging persen.
Vanaf week 37 nog behoorlijk wat er bij gekregen, jammer genoeg. je hebt er zelf geen invloed op. Vind het vreselijk en hoop dat het straks wat bijtrekt. Al kan ik me dat nu echt nog niet voorstellen...
Vorige keer maar 23,5 weken zwanger geweest toen zat mijn buik al helemaal onder. Deze keer zijn er sinds een weekje wat rode streepjes bijgekomen. Maar ik ben al mijn hele leven heel gevoelig voor striae helaas.
niet! of nou ja, ik had ze al van mijn overgewicht, dus ik heb rekruimte genoeg op mn buik vooralsnog (ben ook alleen maar afgevallen dus mijn buik is niet gek veel groter qua volume. kan m alleen niet meer inhouden ) bijna 32 weken hier...
Hier rond week 34 ineens striemen en spataders, boehoe Spataders zijn overigens nu na de bevalling al meteen een stuk minder duidelijk, gelukkig!