Striemen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NieuwWolkje, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

eerst zwschap pas in de laatste week, hield toen mega veel vocht vast... nu nog niets...

beide zw.schappen wel veel strepen op mijn borsten gekregen maar goed doen we niets aan...

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Vanaf 33 weken begon het.
    Aan de onderkant van mn buik.

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik had dat ook vante voren weinig striemen, maar na de keizersnee (flink aan mijn buik getrokken) had ik er veeeeeeeeeeeeeel meer.

4. Mamalieff

Mamalieff Lid

27 jun 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf een week of 20 kreeg ik ernstige striemen op mn borsten, ze zyn ook zoo goed zichtbaar (donkerbruin).
    Sinds een week of 2\3 (32\33 weken) heb ik ook weer ernstige striemen op mn bovenbenen en aan de voorkant, binnenkant zelfs tot aan mn knieen en owja myn buik niet te vergeten, heb 3 hele dikke strepen op mn buik..

5. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben rond de 30 weken he en ik ben er gisteren achter gekomen dat ik 2 kleine strieme heb gekregen aan de zijkant

6. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Hier ook een paar kleine streepjes van een half cm. op mn heupen, die kwamen zo rond de 33 weken...
    Ook op mn linkerbovenbeen zitten er een paar, maar tot nu toe blijft mn buik gespaard!

Ik had overigens verwacht inmiddels al helemaal onder de strepen te zitten aangezien mijn moeder (en oma's) volledig zebra uit de zwangerschappen zijn gekomen en er een hele lelijke buik aan overgehouden hebben...
    Dus fingers crossed voor de laatste weken... ;)

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier begint het met 34 weken nu te komen, op mijn heupen.

Volgens iemand van de zwangerschapszwemmen, zou de slakkenslijmcreme van de action wonderen doen. Dus deze week maar eens een pot halen denk ik.

8. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit er helaas onder..ben een mooie zebra geworden pfff..mijn hele buik is 1 grote racebaan, loopt helemaal door naar de zijkanten. En zelfs aan de binnenkant van mijn armen is het in de laatst weken gekomen, doordat ik zoveel vocht vast hield :( ben helaas niet gezegend met een mooie huid :(

9. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier tot de bevalling maar twee kleine streepjes, was eigenlijk best blij ermee dat het er niet meer waren, maar toen ik na de bevalling uit het ziekenhuis kwam en thuis in de spiegel keek schrok ik toch wel een beetje. Mijn hele onderbuik zit onder, en niet met van die kleine dunne, maar echt hele brede donkere striemen. Denk dat ze toch wel een halve cm. dik zijn. Maar goed dat ik niet zoveel erom geef, had toch al geen superfiguur.

10. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Hier kwamen ze bij 39 weken... Had al bijna een vreugdedansje gedaan omdat ik dacht dat ik ze niet meer zou gaan krijgen. Wel dus.... Bij mij zitten ze (tot nu toe) boven mijn navel en daarnaast. Ondanks dat ik vanaf 12 weken elke dag twee keer gesmeerd heb met buikbalsem. Hoop dat het straks weer een beetje bijtrekt allemaal.

Deel Deze Pagina