eerst zwschap pas in de laatste week, hield toen mega veel vocht vast... nu nog niets... beide zw.schappen wel veel strepen op mijn borsten gekregen maar goed doen we niets aan...
ik had dat ook vante voren weinig striemen, maar na de keizersnee (flink aan mijn buik getrokken) had ik er veeeeeeeeeeeeeel meer.
Vanaf een week of 20 kreeg ik ernstige striemen op mn borsten, ze zyn ook zoo goed zichtbaar (donkerbruin). Sinds een week of 2\3 (32\33 weken) heb ik ook weer ernstige striemen op mn bovenbenen en aan de voorkant, binnenkant zelfs tot aan mn knieen en owja myn buik niet te vergeten, heb 3 hele dikke strepen op mn buik..
Nou ik ben rond de 30 weken he en ik ben er gisteren achter gekomen dat ik 2 kleine strieme heb gekregen aan de zijkant
Hier ook een paar kleine streepjes van een half cm. op mn heupen, die kwamen zo rond de 33 weken... Ook op mn linkerbovenbeen zitten er een paar, maar tot nu toe blijft mn buik gespaard! Ik had overigens verwacht inmiddels al helemaal onder de strepen te zitten aangezien mijn moeder (en oma's) volledig zebra uit de zwangerschappen zijn gekomen en er een hele lelijke buik aan overgehouden hebben... Dus fingers crossed voor de laatste weken...
Hier begint het met 34 weken nu te komen, op mijn heupen. Volgens iemand van de zwangerschapszwemmen, zou de slakkenslijmcreme van de action wonderen doen. Dus deze week maar eens een pot halen denk ik.
ik zit er helaas onder..ben een mooie zebra geworden pfff..mijn hele buik is 1 grote racebaan, loopt helemaal door naar de zijkanten. En zelfs aan de binnenkant van mijn armen is het in de laatst weken gekomen, doordat ik zoveel vocht vast hield ben helaas niet gezegend met een mooie huid
Hier tot de bevalling maar twee kleine streepjes, was eigenlijk best blij ermee dat het er niet meer waren, maar toen ik na de bevalling uit het ziekenhuis kwam en thuis in de spiegel keek schrok ik toch wel een beetje. Mijn hele onderbuik zit onder, en niet met van die kleine dunne, maar echt hele brede donkere striemen. Denk dat ze toch wel een halve cm. dik zijn. Maar goed dat ik niet zoveel erom geef, had toch al geen superfiguur.
Hier kwamen ze bij 39 weken... Had al bijna een vreugdedansje gedaan omdat ik dacht dat ik ze niet meer zou gaan krijgen. Wel dus.... Bij mij zitten ze (tot nu toe) boven mijn navel en daarnaast. Ondanks dat ik vanaf 12 weken elke dag twee keer gesmeerd heb met buikbalsem. Hoop dat het straks weer een beetje bijtrekt allemaal.