Hallo, Wou toch even me verhaal kwijt. Want ik heb als ik plas een prikkend gevoel daar beneden. Ik loop zelf bij de gynaecoloog in het ziekenhuis dus moet voor deze dingen richting hun bellen nu heb ik daar heen gebeld en me klachten uitgelegd namelijk ook dat ik wat vaker een harde buik heb gehad maar nee de dienstdoende vondt het niet nodig om te kijken als ik een blaasontsteking heb. Ik ben namelijk wel bekend met blaas ontstekingen in het ziekenhuis maar als eenmaal ze het op kweek hebben gezet zien ze niet doe bacteriën die de blaasontsteking veroorzaken. Maar toch maak ik me nu heel ongerust omdat ik weet dat blaas ontsteking als je die niet op tijd behandeld naar je nieren toe kan slaan en dit tijdens de zwangerschap helemaal niet fijn is. Wat vinden jullie moet ik nog een keer er heen bellen of moet ik het nog een tijdje aankijken of via de weg van de huisarts het proberen ?
Zou het via de huisarts laten onderzoeken! Beterschap weer er alles van nu 4 keer in deze zwangerschap een blaasonsteking gehad!
Het enige nadeel bij mij is dat ik vaak goed ziek onder de antibiotica ben en eenmaal als ze het op kweek zetten er wel bacteriën te zien zijn maar niet die bacteriën die een blaas ontsteking veroorzaken.
Ik heb al de huisarts gebeld de assistente vondt het maar raar dat ziekenhuis niet voor zekerheid wou kijken. Moet nu morgen ochtend even wat urine langs brengen.
Toch maar nog keer naar ziekenhuis gebeld want kreeg erg veel pijn in me zij en zweterig. Nu willen ze dat ik toch langs kom en ook hart filmpje maken. Heb dit nog nooit gehad iemand wel ervaring mee ?