hee meiden! ik kom er maar niet uit!! wil een sticker op de muur van Esmée haar kamer. we vonden deze erg mooi; Als jou oogjes naar ons stralen, stroomt er liefde door ons heen, deze liefde is oneindig zoals jij is er maar 1. maar ik begin te twijfelen.. kan verder geen leuke / orginele vinden. Deze vind ik ook mooi; Geboren uit liefde, kostbaarder dan goud. Maar vind dat niets voor op haar slaapkamertje. iemand ideeën? liefs x
misschien een klein versje of kinderliedje? bij de axction wel een leuke voor op onze slaapkamer gevonden, maar niet echt iets voor op een kinderkamer helaas
Ik zou iets met haar naam doen dan is het echt HAAR kamertje en tekst.. Ik vind de teksten meer iets wat je als ouders zijnde op een geboortekaartje plaatst of op een babykamer maar een kinderkamertje moet zijn vanuit het kind (vind ik persoonlijK)
Ik vind die eerste wel erg mooi, maar dan moet het wel zijn, jouw oogjes, ipv jou, beetje knullig als er een foutje in zit.
Wij hebben een citaat uit het boek ''raadt eens hoveel ik van je hou''. ''Hazeltje, kom eens hier met je oren. Ik moet je iets heel belangrijks vertellen'' en dan verder.....
Nee Suus heeft gelijk het is jouw oogjes, maar misschien was het een typfout van ts. Ik vind hem wel mooi en kende hem nog niet.
Wij wouden ook een stukje tekst uit dat boek op de muur hebben, namelijk deze: Ik zoek een woord, een heel nieuw woord, een woord dat niemand kent. Ik zoek een woord die zeggen wil, dat jij de liefste bent! Alleen is dat er dus nog steeds niet van gekomen..