poepen tijdens slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moontje2008, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    misschien een hele domme vraag, maar Eefje was een beetje aan het hoesten net en toen ik net keek leek het net alsof ze aan het drukken was, maar kan dat als je slaapt? Misschien is ze aan het dromen, ik ruik namelijk niets..

maar ja wat zouden jullie doen, laten slapen of wakker maken om te kijken.. ze is nu met haar nachtslaapje bezig en is dan met geen kanon wakker te krijgen..

x

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Finn poept altijd tijdens zijn middagslaapje. En de ene keer word ie er wakker van en de andere keer niet. Ik zou haar lekker laten liggen, ten eerste omdat je het niet zeker weet, en zolang ze er van geen last heeft....

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    heb toch ff gechecked.. vals alarm.. maar het kan dus wel, ook weer wat nieuws geleerd :D

4. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hier ook altijd tijdens het middagslaapje. Dan is het bij het wakker worden na 45 min. meteen bal. Verschonen zonder tegen haar te praten, een dikke kus en weer terug naar bed. En het slapen? Dat wil dan niet meer. Het was veel te leuk dat mama naar boven kwam. Het lijkt wel alsof ze het expres dan doet, haha.;)

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Tijn poept ook altijd tijdens z'n slaapje. Overdag wordt hij er soms wakker van, maar 's nachts eigenlijk nooit. Ik ruik/merk het ook meestal pas wanneer ik hem uit z'n bedje haal.

6. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Omdat het lijffie ontspannen is , gaat het allemaal beetje van zelf.
    ff smerig detail, wij volwassenen laten ook wel eens windjes in ons slaap als we ontspannen zijn, we weten het alleen niet , we slapen hihihi , babytjes poepen in hun slaap hihihi.. tja verschil moet er zijn :D

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

als we emma uit bed halen na haar middagslaapje dan heeft ze weleens een poepluier dat is dan gebeurd in haar slaap ga ik vanuit. dus ja dan zou het dus kunnen

Deel Deze Pagina