Alleen een kind kan je zo opvrolijken!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Emmamick, Jun 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    Een tijdje geleden (wat zeg ik, al veel te lang geleden) postte ik een video van mijn dochter die boodschappen deed bij de AH (zie hier: Shopping with Liv! - YouTube)
    Ik kreeg toen zoveel leuke reacties van jullie en er waren ook een paar mama's die vroegen of ik in de toekomst andere videos die ik zou maken ook wilde posten.

Bij deze dus nog een video. Hij is niet zo creatief/grappig als de AH video, maar deze is gewoon pure vrolijkheid en ik hoop dat ik jullie dag zo ook een beetje kan opvrolijken!

Wat is het toch heerlijk hoe die kleintjes met het grootste gemak je zo ontzettend gelukkig kunnen maken. Ze hoeven alleen maar te lachen :)

Voel je vrij om eventuele eigen vrolijke lach-homevideos van jouw kleintje in dit topic te posten!

Hier is de video van mijn kleine draakje die niet meer nodig heeft dan een slabbertje en oma om eindeloos lachplezier te beleven: A todler and her bib makes the best game ever - YouTube

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    prachtig wat een vrolijke dame heb je

3. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

Feb 2, 2010
    1,779
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha leuk!
    Mijn dochter kan ook zo heerlijk schaterlachen. Erg blij wordt je daarvan inderdaad.:D

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Super! Wat een heerlijk lachebekkie :D

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Geweldig!! :D

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    het ah filmpje is super grappig :D leuk gemonteerd!

7. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    bedankt voor de leuke reacties meiden! Ja het is een vrolijke boel hier in huis hoor :) (niet altijd, natuurlijk ;) )

Zijn er niet nog meer schatervideos? :D

8. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

Jan 31, 2011
    1,004
    0
    0
    Wat een hilarisch filmpje...
    Dat ze nog ff extra boter haalt Hihi

9. ecl

ecl Niet meer actief

Wat heb jij een geweldig leuk kind, echt wat een moppie!
    Heel leuk gemonteerd ook!
    Daar wordt je inderdaad echt helemaal vrolijk van!
    Ik heb wel een leuk schaterlach filmpje, maar die is niet van mij en hij is volgensmij al bij heel veel mensen bekend.
    Zal zo ff kijken of ik hem toch kan plaatsen.

10. ecl

ecl Niet meer actief

11. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Erg leuk vrolijk filmpje! Als mijn meisje schatert dan ben ik meestal zelf ook met haar aan het donderjagen. Kan dus op dat moment ook niet filmen! Maar weet hoe heerlijk dat lachen is!

12. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Heerlijk!!!
    Hier ook zo'n lachebek... Vanavond nog hier op de bank:
    Tegen mama op klimmen tot ze in mijn nek zit (aan de voorkant dan) en vervolgens met een koprol achterover op de bank terecht komen. (houdt dan wel haar handjes vast natuurlijk)....
    Beetje lastig voor mij om dat te filmen, maar kan het wel een keer doen als papa ook thuis is!!!

Hier word je inderdaad écht gelukkig van!

13. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    Hier ook hoor! Weet wat je bedoeld. Ik deed er bij dit filmpje ook echt moeite voor om het niet te verpesten met mijn geschater er doorheen haha! Heb alsnog wat uithalen van mij er heel vakkundig uitgemonteerd hoor :p vind het altijd zo jammer van het filmpje dat je mij dan super hard door haar heerlijke geschater hoort lachen.

Vooral oma moest zich inhouden, daar heb ik ook een helehoop gegil en gelach van uitgemonteerd want als die lacht hoort de hele buurt het! :D

14. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    Nou ga helemaal gloeien van trots hoor dankjewel :) het is idd een moppie maar dat vinden we allemaal van onze kleintjes dus dan is het altijd speciaal om het van een ander te horen!

Op youtube staan idd een aantal klassieke schatervideos van babys/kindjes! Geweldig.

Share This Page