Hallo meiden, Mijn dochter is bijna negen maanden en was een broodweigeraar! Maar u heeft ze de smaak te pakken hoor. Vandaar mijn vraag; hoeveel brood en hoeveel melk geven jullie met deze leeftijd? Ze krijgt nu: 08.00 180/6 +granenpap 11.00 fruit 13.00 brood (half wit bolletje) 14.30 180/6 17.00 prakje 19.00 180/6 Soms tussendoor een paar rozijntjes of een beetje kwark.
Toen ze hier 9 maanden was kreeg ze: - fles granenpap als ontbijt - fruit - 1 of 2 volkoren boterhammen met boter - fles 180/6 - rijstwafel/soepstengel/fruit oid - avondeten - fles 180/6 Wil ze geen tarwe of (licht) volkorenbrood eten dat je een wil bolletje geeft?
Ze wil nog geen bruin brood, maar wij eten zelf in het weekend altijd broodjes en dat kreeg zij nu ook. Maar nog wel de drie flessen dus. Het lijkt zoveel allemaal, nu is ze groot hoor, dus ik denk wel dat ze het nodig heeft. Ze is al 78cm en 11 kilo.
Hier krijgt ze - fles 200 + 7 - brood, anderhalf ongeveer - fruithapje - brood anderhalf - fles 200 + 7 - iets tussendoor, rijstewafel ofz - prakje - fles 200 + 7 En water wanneer ze wil
hier was het advies van het cb tot een jaar nog 3 flesjes proberen te geven. dat doen we dus ook, flesjes van 150+5.