Hoi allemaal, Heb een probleem met mijn strijkbout. Het zit namelijk zo, was van de week aan het strijken, laat ik de strijkbout op de grond ( vloerbedekking ) vallen. Dus dat smelte gelijk op de strijkbout Kan ik dat er nog af krijgen of moet ik toch echt een nieuwe kopen? Groetjes Mamzie
ja volgensmij kun je dat gewoon met n sopje eraf poetsen.. (als ie afgekoeld is ) k heb t ook al eens gehad!
Misschien werkt het als je hem heel erg heet aanzet en over een oude handdoek of zo gaat. Dan lijm je de vloerbedekking misschien aan de handdoek?
nee met een sopje werkt niet. Gisteren geprobeerd. Het zit er echt helemaal in Ergens op internet las ik dat tandpasta ook kon werken maar dat deed het helaas ook niet. Denk dat ik gewoon een nieuwe koop. Heb er een voor 10 euro gezien bij de Hema Maar ik zal dat heel heet aanzetten en op een oude handdoek strijken nog ff proberen vandaag. Je weet maar nooit he
er is een speciale stick te verkrijgen (weet niet hoe het heet) waarmee je je strijkbout schoon kan krijgen. drogisterijen verkopen het en ook de supermarkt. in de supermarkt hangt het meestal in dat rek waar je naaigaren, spelden en andere kleine fournituren kunt vinden. het heeft de vorm van een lippenstift alleen zit er een plastic doorzichtig buisje om en de kleur van het staafje is wit. je zet je strijkijzer op de hoogste stand, wrijf met het staafje over de strijkzool, het goedje wordt vloeibaar (stinkt wel ontzettend) en je veegt de troep er zo af met een ruwe droge doek. zal eens kijken of ik er achter kan komen hoe het heet, moet straks toch naar de kruidvat.
heb ff gegoogled en heb het al gevonden, hieronder de link http://www.hg.eu/nl/ ga naar textiel/kleding strijken en dan reinigen van strijkboutzool
Las op de site dat het alleen tegen strijkresten was. Dus die gewoon altijd ontstaan. Maar bij mij zijn het geen strijkresten maar vloerbedekking
Maar wat zijn strijkresten? Als jij nou je vloerbedekking strijkt, dan is t op dat moment een strijkrest. Proberen kan geen kwaad toch, en voor de kosten hoef je t niet te laten. Volgens mij verkoopt de Etos het ook.
Ik heb het toen gehad met de achterkant van een slabbetje (verveelde me en ging slabbetjes strijken ) dat ging er dus echt niet meer af. Met een sopje niet , met een doek niet.. heb maar nieuwe gekocht haha.
Ja helaas wel een gat. Maar dat is niet zo'n hele grote ramp. Was nog van de vorige bewoner en ik wil er volgend jaar toch laminaat of zeil neerleggen op die kamer