Hoe vouw ik zo'n ding?!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirro, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirro

    Mirro Fanatiek lid

    27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Hoi!

    Kan iemand mij helpen?
    Ik moet van papier zo'n ding vouwen, waarop je opdrachten af kan lezen. Vroeger hadden we ze al.
    Dan moet je een getal zeggen en dat aantal doe de ander dan met zn vingers (en dat vouwsel) en dan moet je een kleur kiezen en daaronder staat dan een opdracht.
    Ik dacht dat ik daar wel uit zou komen, maar niet dus :(

    Heeft iemand een idee?

    Alvast bedankt!
     
  2. Ladydi85

    Ladydi85 Niet meer actief

    Een vierkant papiertje heb je nodig. Die vouw je in vieren (dubbel vouwen en andere kant ook dubbel vouwen). Dan weer openvouwen. Elk vierkantje vouw je naar binnen toe, zodat je een vierkantje hebt die iets gedraaid is. Dan draai je het om (dus onder wordt boven) en dan vouw je de puntjes nog een keer naar het midden toe. Je houdt dan aan de onderkant vier losse stukjes over, die vouw je ook weer naar de puntjes toe en dan kun je je vingers erin doen... Hopelijk is dat duidelijk :)
     
  3. EnBee

    EnBee Fanatiek lid

    20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Voor de helft vouwen, dan weer open vouwem, naar de andere kant voor de helft vouwen en weer open vouwen. Dan de vouwranden naar beneden, dan alle vier de punten naar het midden vouwen. Papier omdraaien en weer de punten naar binnen vouwen. Dan weer omdraaien en de puntjes in het midden naar buiten vouwen... Hulde aan jou als je m snapt :p
     
  4. denicepino1

    denicepino1 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ahja ik snap hem.. was heel makkelijk geloof ik haha.


    vierkant papiertje dubbel vouwen en weer uitvouwen dan kwart slag draaien en weer dubbel vouwen die ook uit vouwen.
    dan de hoekjes naar elkaar toe vouwen. zodat je weer een vierkantje krijgt.
    dan omdraaien naar de andere kant daar weer de hoekjes bij elkaar vouwen.
    vervolgens je vingers er tussen door steken bij de driehoekjes op de achterkant en een beetje zo groter maken voor je vingers.. ( weet niet hoe ik je dat uit moet leggen en dan is hij geloof ik al klaar.
     
  5. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    een vierkant vouwen met alle hoeken naar binnen,dan omdraaien en weer doen,flapjes omvouwen en volgens mij is hij dan klaar
     
  6. denicepino1

    denicepino1 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ja nou ja alles wat hier boven staat hahahahaha :D
     
  7. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hahahhaa:D
     
  8. Ladydi85

    Ladydi85 Niet meer actief

    Hihihi, nou moet het toch lukken :D
     
  9. Mirro

    Mirro Fanatiek lid

    27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik heb m!!! :):):):)
    Super bedankt voor de uitleg!
    Zijn de kinders op school morgen weer blij! Haha
     
  10. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Super.

    TS bedankt voor het open van dit topic. En alle reageerders: dank jullie wel. Nu kan ik mijn oudste straks heel blij maken. :)
     

Deel Deze Pagina