Nee ik strijk niets, VL koopt op mijn aanraden altijd strijkvrije overhemden.. Ik moet ook zeggen dat we dus amper wat in de kast hebben wat gestreken moet worden. Ben wel voor een strijkijzer aan het kijken (en een nieuwe hoes voor de strijkplank), want wil straks wel als ik afgevallen ben meer dingen gaan dragen die dus wel een strijkbeurt zo af en toe nodig hebben..
Nee, heb er een hekel aan en meestal breng ik meer schade aan dan dat ik er goed aan doe. Mijn man strijkt zijn overhemden zelf en pakken gaan naar de stomerij.
Ik strijk heel soms mijn man zijn overhemden, maar meestal doet hij dat zelf. Verder strijk ik praktisch nooit wat. Alleen evt een shirt wat er anders niet uitziet.
Jazeker, ik denk zelfs wel 3x per week. Mijn vriend kan dat ook zijn hoor. Maar ik strijk overhemden, bloesjes en hemden van de kinderen en bloesjes van mezelf. Verder heb ik veel zijden bloesjes en jurkjes, geen gezicht als je dat niet strijkt. Gestreken vind ik verzorgder.
Wauw, lijkt me ideaal!! Maar wel erg prijzig en neemt ook veel plek in beslag.. ik zoek nog ff verder naar de "ultieme oplossing"
Hier doet de schoonmaakster dat. 1 keer per maand of zo. Vriend draagt bijna nooit overhemden en als die het doet, kan het ook even wachten want hij heeft een kast vol met dat spul. Ik draag heel soms een overhemd en dan leg ik het ook klaar voor de schoonmaakster. Kussenslopen en keukendoeken passen niet in de kast bij ons als ze niet gestreken zijn. Maar die probeer ik zo veel mogelijk uit de wasmand voor de schone was weer in de keuken op te hangen of om de kussen te doen.
Ja, mijn man moet nette hemden aan naar het werk en ik breng dus echt niet elke week 5 hemden naar de stomerij, veel te duur. Pakken gaan uiteraard wel naar de stomerij, maar die worden hier maar zeer zelden gedragen. Mijn jurkjes en blouses strijk ik ook.
Nee, nooit! Ik spaar de overhemden van mijn man op en breng ze naar een vrouwtje hier in de buurt. Kost me 12.50 voor een volle tas overhemden. Dat heb ik er graaaaag voor over
Ik strijk ALLES. Nou ja behalve de handdoeken theedoeken en ondergoed niet. Ik ben een ontzettend pietje precies en alles moet recht en gestreken in de kast liggen.
Ik strijk wel, maar niet alles. Kleding strijk ik wel (overhemden, shirts, spijkerbroeken etc, ondergoed niet). Dekbedovertrekken en kussenslopen strijk ik ook. Theedoeken/droogdoeken, handdoeken strijk ik niet. Ik laat de strijk nooit liggen zodat het zich opstapelt. Want ik moet er wel snel klaar mee zijn .
Alleen als ik iets aan wil en het nodig is. Helemaal niet strijken snap ik niet, HOE dan?? Longsleeves van mijn dochter of t shirts moeten echt gestreken worden hoor...
Mensen die beddengoed strijken,en dan met name de tweepersoons dekbedovertrekken, HOE krijgen jullie dat glad??? Het duurt zo lang en tegen de tijd dat ik klaar ben is waar ik begonnen ben alweer verkreukeld. Echt, dat noem ik werkverschaffing, zo nutteloos!!!
Wauw knap hoor!!! Kun je ook gewoon een hete pan voor gebruiken, kan die strijkbout de deur uit!!:😜
Soms de werkshirts van m'n vriend of als iets echt echt in de kreukels zit (omdat ik bv de was vergeten ben)..
Heel simpel. Ik vouw het dekbed overtrek dubbel zodat je weer een eenpersoons krijgt en dan strijk ik de voor en de achterkant. Dan vouw ik het overtrek en ga er nog even met het strijkijzer over heen zodat je een klein compact pakketje krijgt.
Waarom moet het gestreken worden? Past het niet als je het niet strijkt? Volgens mij moet niks gestreken worden maar is het een keuze. Dus niet strijken kan best
Nee, nooit! Ik heb er zo een hekel aan.. Mn man moet voor zn werk vaak nette overhemden aan enzo, maar die hang ik gewoon nat op en dan zijn ze redelijk kreukvrij. En als ie t aanheeft en gaat zitten komen er ook kreukels in... Gelukkig zeurt ie er niet over, zowel, mag hij ze zelf strijken haha