Strijken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Strijk jij?

1. Ja

2. Nee

3. Soms

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Omdat IK vind dat je dan allemaal kreukels ziet en dit vind IK er niet mooi uit zien. Maar dat is natuurlijk een keuze die iedereen maakt. Ik vind dat ik alles moet strijken maar zoals jij het bekijkt snap ik dat het niet moet. hahaha

2. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Nope..

3. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    *Proest*
    hahaha dan had ik ook soms moeten stemmen inderdaad..:)

4. Roose79

Roose79 Bekend lid

9 sep 2016
    511
    1
    16
    Dames die niet strijken; hoe doen jullie dit toch? Ik strijk echt alle bovenkleding (bloesjes, truien, broeken, vestjes, rokjes etc)... niet strijken is geen optie hier; het zou er gewoon niet uitzien zó gekreukt! En ik hang het al netjes op.
    Verder strijk ik overigens lang niet alles hoor (ondergoed handdoeken etc niet) maar ik ben altijd zo benieuwd hoe mensen dit doen! :D

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Theedoeken en handdoeken strijken snap ik serieus niet. Ik haal ze uit de droger, klop ze een keer uit, vouw ze op, en voila, netjes.

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Nee nooit. Vriend zijn overhemden zijn strijkvrij gelukkig.

7. Noorie

Noorie Niet meer actief

Ik heb op soms gestemd maar geloof me, dat is heeeeeeel soms. 😬

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dat soort dingen zijn idd nutteloos om te strijken in mijn ogen. Toen ik alleen nog mijn zoon had was ik zo gek om zelfs spuugdoekjes te strijken ;) maar nu niet meer.
    Ik strijk wel maar alleen wat we buiten aandoen en wat je ziet. Dus pyjama's, rompers, ondergoed, hemden, beddengoed etc sla ik over.

9. Noorie

Noorie Niet meer actief

Ik stop m'n wasmachine niet te vol en centrifugeren op de laagste stand. Zo komt het nog vrij nat (niet dat het druppelt) uit de wasmachine. Dan gelijk als de machine klaar is de was uithangen en opschudden.
    Doe ik een van deze dingen niet moet ik idd strijken

10. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

11. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Denk dat ik er dan niet uit zie :p
    Ik hang de die dingen vaak op dan vallen de kreukels allemaal wel mee gelukkig.

12. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Ja juist! Sommige kledingstukken zien er echt niet uit ongestreken. Het maakt kleding ook gewoon mooier.
    Bewaren

13. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Dit dus :D

Ik heb niet eens een strijkplank om kleren te strijken. :p
    Dan moet ik ook zeggen dat wij niet echt van blouses houden. :)

14. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik heb trouwens wel eens ergens gehoord van weet ik veel wie dat ook al weer was dat als je een kledingstuk 1 keer strijkt je dat altijd moet blijven doen. Of het klopt geen idee en er zullen altijd wel uitzonderingen zijn natuurlijk.... maar mijn vriend strijkt altijd zij spijkerbroeken anders zijn ze altijd te gekreukt, ik strijk spijkerbroeken net zoals de rest van mijn kleding nooit en er is nooit een kreuk te bekennen.....
    Mijn vriend moppert af en toe wel eens, waarom ik niet zoals alle andere vrouwen ben die alle kleding gewoon strijkt, maar als ik dit zo lees ben ik al net zoals alle andere vrouwen:D

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik strijk alles behalve handdoeken en ondergoed. Alhoewel, soms wel even gauw de hemdjes van de kinderen omdat de randjes anders zo omslaan. En nee, ik doe het niet als tijdverdrijf. Daarvoor heb ik ook wel andere dingen te doen.

16. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Alleen mijn jurkjes :) als mijn man iets gestreken wil heben moet hij dat zelf maar doen. (Wat betekent dat hij gewoon niet strijkt en als ik dan ern jurkje strijk hij vraagt of ik ff 1 overhemd van hem wil doen

17. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Jazeker en ik vind het ook nog leuk om te doen, knapt lekker op.
    Het is mijn ontspanningsmomentje .

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Bij ons thuis word alles gestreken. Alle kleding (incl. ondergoed) en beddengoed. Maar......... ik besteed dit uit, kost me dus zelf geen tijd

19. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Heb er een bloedhekel aan en strijk ook nooit. Alleen als het echt noodzakelijk is, komt de strijkijzer de kast uit

20. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik strijk wel, maar alleen kleren waarbij het nodig is.

Deel Deze Pagina