Omdat IK vind dat je dan allemaal kreukels ziet en dit vind IK er niet mooi uit zien. Maar dat is natuurlijk een keuze die iedereen maakt. Ik vind dat ik alles moet strijken maar zoals jij het bekijkt snap ik dat het niet moet. hahaha
Dames die niet strijken; hoe doen jullie dit toch? Ik strijk echt alle bovenkleding (bloesjes, truien, broeken, vestjes, rokjes etc)... niet strijken is geen optie hier; het zou er gewoon niet uitzien zó gekreukt! En ik hang het al netjes op. Verder strijk ik overigens lang niet alles hoor (ondergoed handdoeken etc niet) maar ik ben altijd zo benieuwd hoe mensen dit doen!
Theedoeken en handdoeken strijken snap ik serieus niet. Ik haal ze uit de droger, klop ze een keer uit, vouw ze op, en voila, netjes.
Dat soort dingen zijn idd nutteloos om te strijken in mijn ogen. Toen ik alleen nog mijn zoon had was ik zo gek om zelfs spuugdoekjes te strijken maar nu niet meer. Ik strijk wel maar alleen wat we buiten aandoen en wat je ziet. Dus pyjama's, rompers, ondergoed, hemden, beddengoed etc sla ik over.
Ik stop m'n wasmachine niet te vol en centrifugeren op de laagste stand. Zo komt het nog vrij nat (niet dat het druppelt) uit de wasmachine. Dan gelijk als de machine klaar is de was uithangen en opschudden. Doe ik een van deze dingen niet moet ik idd strijken
Denk dat ik er dan niet uit zie Ik hang de die dingen vaak op dan vallen de kreukels allemaal wel mee gelukkig.
Ja juist! Sommige kledingstukken zien er echt niet uit ongestreken. Het maakt kleding ook gewoon mooier. Bewaren
Dit dus Ik heb niet eens een strijkplank om kleren te strijken. Dan moet ik ook zeggen dat wij niet echt van blouses houden.
Ik heb trouwens wel eens ergens gehoord van weet ik veel wie dat ook al weer was dat als je een kledingstuk 1 keer strijkt je dat altijd moet blijven doen. Of het klopt geen idee en er zullen altijd wel uitzonderingen zijn natuurlijk.... maar mijn vriend strijkt altijd zij spijkerbroeken anders zijn ze altijd te gekreukt, ik strijk spijkerbroeken net zoals de rest van mijn kleding nooit en er is nooit een kreuk te bekennen..... Mijn vriend moppert af en toe wel eens, waarom ik niet zoals alle andere vrouwen ben die alle kleding gewoon strijkt, maar als ik dit zo lees ben ik al net zoals alle andere vrouwen
Ik strijk alles behalve handdoeken en ondergoed. Alhoewel, soms wel even gauw de hemdjes van de kinderen omdat de randjes anders zo omslaan. En nee, ik doe het niet als tijdverdrijf. Daarvoor heb ik ook wel andere dingen te doen.
Alleen mijn jurkjes als mijn man iets gestreken wil heben moet hij dat zelf maar doen. (Wat betekent dat hij gewoon niet strijkt en als ik dan ern jurkje strijk hij vraagt of ik ff 1 overhemd van hem wil doen
Bij ons thuis word alles gestreken. Alle kleding (incl. ondergoed) en beddengoed. Maar......... ik besteed dit uit, kost me dus zelf geen tijd
Heb er een bloedhekel aan en strijk ook nooit. Alleen als het echt noodzakelijk is, komt de strijkijzer de kast uit