T shirts etc strijk ik wel. Ik vind het er niet uit zien als je in een tshirt loopt met allemaal kreukels. Broeken strijk ik sporadisch, ligt aan de stof.
Afhankelijk van de stof, maar in principe wordt hier veel gestreken qua bovenkleding. Broeken laat ik meestal, tenzij het een "flodderstofje" is of bijv linnen.
Nee, mijn draagt bijna nooit overhemden, zijn poloshirt gaan in een fijn wasprogramma en dan hang ik het uit en komer er geen kreukels in.
Alleen als het echt moet. Ik hang alles wat in de kast moet hangen altijd direct uit de wasmachine op een hanger. Dan met de hanger aan de waslijn te drogen. Zo droogt het erg mooi en zonder kreukels. Soms strijk ik weleens een broek of een jurk van mijn dochter. Ze is nogal precies in die dingen en wil er altijd mooi uitzien....dus er mogen geen rare kreukels in zitten ( zodra ze zelf kan strijken doet ze dat dus maar lekker zelf...voor nu moet ik wel)
Nooit haha. Tot grote teleurstelling van mijn vriend. Maar hij heeft niks te klagen want zijn moeder past hier elke week een dag op en neemt dan 4 of 5 overhemden mee, strijkt die en neemt ze de week erop weer mee terug en neemt ze weer een nieuw stapeltjes mee.
Ik ging vorige week strijken en mijn dochter durfde de kamer niet binnen te komen. Ze stond op een afstandje te kijken. Zegt dat genoeg? Ik strijk nooit. Vorige week kon ik er echt niet onderuit dus toen moest het wel 😅
Ik strijk niet alles het meeste vouw ik gewoon op. Maar de meeste shirts, broeken en sommige jurkjes en rokjes van de kids die strijk ik altijd.
Ik strijk een aantal keer per jaar. Af en toe een blouse van mn man. Zn pak gaat naar de stomerij. En verder strijk ik niks.
Ja, ik strijk de theedoeken, zakdoeken en de hydrofiele doeken. Overhemd van mijn man deed ik eerder wel, maar door tijdgebrek nu eigenlijk niet meer. Hij doet er toch een jasje overheen, dus je ziet het niet eens. Shirts strijken heb ik nooit zo begrepen. Zo erg kreukelen die toch niet?
ik strijk best veel. ik heb ongeveer 2 van die blauwe Ikea zakken in de week aan strijk. het zal vast minder kunnen en soms heb ik er ook echt geen zin in, maar voor mij werkt het goed om mn hoofd even leeg te maken. lekker voor de tv een poos strijken (en vouwen).
geen tijd om overhemden te strijken maar wel om theedoeken te strijken? ik strijk alleen overhemden van mn man, gelukkig draagt hij ze maar zelden
Ja, ik strijk. En strijk en strijk en strijk . Deed het vroeger nooit, maar sinds de kinderen naar school gaan en man voor z'n werk nette overhemden en broeken draagt wel.
Ik strijk soms zomer spul zoals linnen broeken en shirtjes of jurkjes. Ik zag laatst op het tv programma mythbusters de tip van de eeuw. Heb je een gekreukte bloes, doe 5 ijsklontjes in de droger, op de hoogste stand, bloes erin en 15 minuten draaien. Weg kreukels!!!! Ik heb het geprobeerd en het werkt echt. Het is niet helemaal zoals met strijken (onder aan de rand zat nog een klein kreukeltje) maar je kon de bloes wel gewoon meteen aan.
Natuurlijk hoeft het niet, maar ondanks dat ik maar op 800 toeren draai en het meteen uithang ziet het er behoorlijk verkreukeld uit. Iets met m'n kind niet voor gek willen laten lopen?
Neeeeeeeeee joh?? 😂😂😂😂 Hier is dat languit op de bank met Netflix op!!!
Ik strijk echt bijna alles.... shirts, broeken, beddengoed en zelfs de theedoeken. En straks van de baby ook alle kleertjes, hydrofiele luiers en beddengoed. Ik kan me niet voorstellen dat ik niets zou strijken.
oooooh die ga ik uitproberen met een overhemd!! Heb er zo'n hekel aan overhemden te strijken, duurt een eeuw voordat ze echt netjes zijn :x