De kant met de haakjes stop ik in zo'n zakje waar je beugelbeha's in kan wassen, succes verzekerd. En inderdaad zonder centrifugeren wassen, daarna even 10 seconden centrifugeren en ze hangen zonder een kreukje. Tja, inderdaad een mutsentopic, maar ja, we zijn in ons flitsende leven allemaal wel eens bezig met een huisvrouwenklusje toch?
ik hang ze ook nat op maar doe er altijd wat stijfsel bij.En bij het ophangen mooi recht trekken plooien erin en ze hangen perfect!
Heb ze gister echt zeiknat opgehangen...grond was helemaal nat.. :S maarre volgens mij..denk ik..ziet het er wel ietsie beter uit.... Enne mutsentopic.. tjah..misschien wel.. maarre wilde ff andere ervaringen horen.. mn ma wordt zo langzamerhand wel gek van me hihi
Gewoon strijken, begin met een laage stand, mijn vitrage kan wel wat hebben, maar die hang ik nat op, en hangt vanzelf uit.
Ik was ze altijd zonder centrifugeren en dan hang ik ze direct op. Wel een handdoek eronder leggen, want ze druppen dan nog wel. Maar door de zwaarte van het vocht hangen ze mooi uit en heb je (ik althans) geen kreukels.
nou heb ze gister gestreken! ging als een trein.. hangen nu weer mooi zonder kreukels op! zonder theedoek.. op het 2e standje...