Ik was maandag aan t shoppen en moest ff wachten. Giulian werd ongeduldig en ik was m aan t proberen te vermaken. Toen kwam er n klein droppie bij staan en wilde mijn "babietje" bekijken. Zij vond m heel lief en hoevaak haar oma vroeg of ze mee wilde lopen, ze kon geen gewoon niet weg bij mijn Giulian. Ik was gewoon weg van dat meisje. Ik vroeg haar oma hoe oud ze was: 2 jaar. Ik vroeg de naam: ... Zo zag ze er ook echt uit! Tegen oma zei ik: dat was mijn nummer 1 naam als ik een meisje zou hebben gekregen! Wat een leuke naam en ze lijkt ook op een ... (die naam), het past precies bij haar. Oma was gevleid (alsof zij die naam had bed8, hihi) en uiteindelijk liep ... toch met haar oma verder. Die naam gaat de volgende ronde weer mee. Ik ben er gelijk weer helemaal verliefd op!
Tja, nog even wachten. Misschien dat ik volgend jaar rond deze tijd kan vertellen dat ik zwanger ben en het jaar erop kan ik jullie dan misschien wel vertellen welke naam het is, hihihihi!
Grappig is dat he... Ik heb ooit een soortgelijk iets meegemaakt en dat was apart. M'n ex-partner en ik hadden samen een naam voor een meisje waar we beiden helemaal weg van waren! Dat zou het ooit moeten worden voor ons evt meisje. Enfin, wij gingen een huis kopen en waren ter bezichtiging in dat mooie huis samen met de makelaar. Kwamen de trap op... Verschillende deuren en op eentje stond DE naam! Onze naam..ik was zo benieuwd en emotioneel tegelijk en liep rond in de kamer. We keken elkaar aan en hadden ..TOEN..beiden zoiets van dit wordt de kamer van Onze (naam) Het huis gekocht, maar helaas is het er nooit van gekomen, maar alles heeft een reden!
hahha, Mirre, ik kan me voorstellen dat je met zo'n reden alle bezwaren die je eventueel nog hebt om t huis te kopen van je af schudt en het huis koopt, hihi. (k zeg trouwens niet dat dat bij jullie het geval was) Ik kreeg net een PM en kan jullie verklappen dat het niet om een Engel, Angel, Angela, of Angelique ofzo gaat, hihi.
Is het trouwens gek, dat ik nu al een site heb waar ik de naam "veilig gesteld" heb? hihi. Heb ik al n paar maanden geleden gedaan. Ben m soms ook n beetje aan t op kalefateren, beetje spielerei.
Dat vind ik zelfs een heel goed idee! Soms zie ik kindjes waarvan ik de naam helemaal niet vind passen, Lotte daarentegen is een echte Lotte (hoewel eigenlijk Charlotte)