@samantha1986: haha, die is leuk Ik heb dan wel een strijkbout en plank maar die staan gezellig in de kelderbox...en ze staan daar prima . Misschien dat ik straks wel de lakentjes voor die kleine ga strijken...maar weet niet hoe lang dat duurt hoor
Ik heb gisteren de hele middag staan strijken, bleh! Ik moest nu wel, aangezien ik de hele maand juli geen zin had vanwege de warmte. Er lag dus een enorme berg, waaronder ook positiekleding voor deze temperaturen, brrrrr. Ik was bekaf daarna en ik had een zere onderrug, maar ik was heel blij dat nu eindelijk die berg strijk WEG was!
strijkplank op de laagste stand, voor de bank, tv aan en lekker strijken. als ik even niet meer kan, zet ik mijn bout opzij, en zak ik achterover. staand strijken doe ik al lang niet meer. gewoon lekker op de bank... en ik strijk in vlagen. ik wil wel strijken, maar ik kom er gewoon niet altijd aan toe, dus dan doe ik alleen de kleren van mijn schoolgaande kind... groetjes, lidwina
Ik strijk alleen dat wat echt nodig is. Shirts, spijkerbroeken, ondergoed, sokken, washanden, handdoeken, theedoeken gaan allemaal zo de kast in. Even netjes opvouwen en het is weer glad... Wat ik wel strijk zijn blousjes, sommige linnen dingen, rokken en heel soms ff snel het beddengoed als het erg kreukelig is. Overhemden heeft mijn man gelukkig maar heel af en toe aan, die vind ik echt irritant om te strijken! Maar zolang het niet te veel is vind ik het geen vervelende bezigheid. Maar langer dan een half uur moet het niet duren!
Ik strijk ook helemaal niks. Trek alles een beetje recht als ik het opvouw. Mijn moeder heeft het me wel geleerd enzo.. maar zolang ik al 'zonder' haar leef, heb ik geen stijkplank in huis. Vind het prima zonder. 1 keer je kleren/beddengoed gebruiken en de kreukels zitten er alweer in.. zonde van mijn tijd! Groetjes Kalush
Ik strijk ook alleen overhemden of gekreukeld spul. De rest vouw ik allemaal op, babykleertjes ook, dat kleine spul valt niks aan te strijken, je wrijft er met je hand over en het is al glad. Ik strijk/vouw wel meteen, ik spaar het niet op, dan is het en teveel werk, en je klerenkast raakt dan leeg, dan vraagt m'n man zich af, waar z'n kleren zijn gebleven.
Strijken? Wat is dat? Dat doe ik dus niet. Sochtend heel snel wat ik aan doe op het werk. Niet dat ik er geen zin in hebt. Maar het past absoluut niet in mijn agenda. Zo druk hebben wij het. Als er kinderen zijn zoek ik een hulpje die dat soort dingen kan doen.
ik heb ook een heel erge hekel aan strijken en stel het altijd veel te lang uit. maar als ik mezelf dan toch zo ver heb gekregen dan ga ik er lekker bij zitten. ik heb een strijkplank die in hoogte verstelbaar is. zet um op een lage stand stoel erbij kussen in mijn rug tv aan lekker bakkie thee en strijken maar... meestal heb ik een hele berg dus ben ik altijd wel ff zoet. maar dit maakt het mij makkelijker aangezien ik last van mijn rug heb en niet zo lang kan staan.
Ik strijk elke week, op twee uurtjes is het dan allemaal mooi in de kast en ben er weer een week vanaf. Er zijn altijd dingen die je minder graag doet maarja toch moeten ze gebeuren vind ik, wil ik toch ook mijn kinderen graag bijbrengen. Grtz
Dingen die ik niet graag doe, doe ik gewoon niet. Ik ben echt aartslui Een tafelkleed hebben we niet, de dekbedhoes is kingsize, daar ga ik echt niet aan beginnen hoor, ik zie mezelf al staan. Dat ding is 8 vierkante km en dat strijkplankje is 1,5 m bij 40 cm ofzo. Mijn vriend heeft wel een paar overhemden, maar dan meer van die skate dingen. Ik zou hem trouwens keihard uitlachen als ie aan mij zou vragen of ik ze wilde strijken. Dan mag hij mijn rokjes strijken.