Toen vrienden van ons bij ons op kraamvisite kwamen namen ze veel lieve kleertjes mee voor onze spruit. Als dank hebben wij toen een trui gekocht bij de Lief winkel. We konden meedoen aan de shopactie. Kregen twee loten en die moesten we bewaren. We konden een cheque winnen waarmee we voor 250 (!) euro in de lief winkel zouden kunnen kopen of een babykamer t.w.v 5000 euro. Nu krijgen wij een smsje van onze vrienden: hebben jullie gewonnen want jullie naam staat op de site. Wij gelijk kijken en bij de winnaars van de cheque t.w.v. 250 euro staat onze naam. Er staat ook bij dat er contact wordt opgenomen met de winnaars. Ik heb nog niks gehoord, maar ik ben zo benieuwd. Er zijn natuurlijk wel meer mensen met onze naam, maar misschien hebben wij dus wel die cheque van 250 euro gewonnen whaaaaaa!!! Zou wel superleuk zijn natuurlijk. Even afwachten dus of wij het nu daadwerkelijk zijn of dat er een andere geluksvogel is met dezelfde naam!! Zijn er hier mensen die de cheque gewonnen hebben en al wat hebben gehoord?? Ik ben zo nieuwsgierig.....wordt vervolgd ......
Wow, das natuurlijk niet verkeerd! Nu maar hopen dat jullie werkelijk de gelukkigen zijn! Ik vind Lief! ook zo leuk...
Tja ik hoop natuurlijk dat wij het zijn, maar er staat alleen maar een naam en een woonplaats. Ik heb natuurlijk geen idee hoeveel mensen er mee hebben gedaan en hoeveel met dezelfde naam als wij. Ik denk dat ik maar geduld moet hebben, maar de verleiding om Lief even te mailen is wel heel groot zeg ik je eerlijk...... Liefs
nou ik zou ze anders gewoon mailen hoor als ik jou was. zou toch niet erg zijn als je dat doet? dan weet je meteen meer, maar ik denk wel dat jullie t zijn hoor
Ik heb de winkel hier gebeld en helaas we zijn het toch niet. Toch iemand met de dezelfde naam, maar een ander adres. Tja we hebben er in ieder geval een paar dagen schik van gehad haha!! Liefs