borstvergroting/lift

Discussie in 'De lounge' gestart door aylins, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    Hai Meiden,

Na een verkeerde borstverkleining nu een borstvergroting en lift gehad,mijn vraag aan jullie is hoe hebben jullie het ervaren?
    Het ziet er nog zo plat uit wordt er verdrietig van begin tieten nu echt te haatte...
    Ik kan niks me kindjes zijn weg zit als een oma op de bank en dan ziet het er ook og is plat uit...

moest het even weg schrijven..

hoop dat er meer meiden zijn die me er wat over kunne zeggen..

groetjes

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb geen ervaring met een borstvergroting en een lift, wel met borstreconstructies met implantaten. Mijn ervaring is dat het wel drie maanden duurt voordat de uiteindelijke vorm zichtbaar wordt. En vanuit je eigen gezichtspunt lijkt het weer heel anders dan hoe een ander er tegenaan kijkt. Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Geef het tijd om te herstellen, de zwellingen moeten nog wegtrekken. Sterkte!

3. buddhatobuddha

21 jan 2012
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 3 jaar geleden een bortsvergroting laten doen... Het zag er bij mij wel redelijk uit.. Heb je een speciale bh of verband? Ik zag het vooral toen ik mn speciale bh uit had..
    En de pijn was bij mijook vrij erg.. Ik kon in het begin niks zelfs.. Ook niet zelfgaan liggen of rechtop gaan zitten... Had dus echt veel hulp nodig...Na een weekje o.i.d. ging he een stuk beter.. Ik kan het me niet meer zo goed herinneren, het resultaat was dus goed:) Sterkte ermee...

4. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    nee een speciale bh,maar ze hebben ook gelijk litekencorectie etc uitgevoerd ben wel heel nieuwschierig 255cc maar ziet er niet groot uit? en ind de pijn is zwaar
    toch bedankt voor reactie

Deel Deze Pagina