Onze zoon wordt binnenkort 3 jaar en voor zijn verjaardag willen we een paar spelletjes kopen. Speelgoed is er al genoeg in huis en hij krijgt nu echt wel de leeftijd om samen spelletjes te gaan doen. Maar in de winkel zie ik door de bomen het bos niet meer, dus vandaar mijn vraag: Welke (gezelschaps)spellen zijn bij jullie kleine kinderen favoriet?
Elefun, mijn eerste huisje boompje beestje, memory, domino met plaatjes, krokodil met kiespijn, electro, bambino loco, kleurentorentje, colorino, nijntje voert de dieren, kleurencarroussel, poepie knor, bonte ballonnen, nijntjes kleurendraaimolen, knibbel knabbel knuisje, kikker speelt tikkertje, smart car, wiebelboom,
Je hebt bij Intertoys van die 15 minuten spelletjes. Die heten speelkwartiertjes. Wij hebben kleurentorentjes, erg leuk en precies goed qua tijd.
Haba eerste boomgaardspel (versie 2+ jaar) Haba welterusten (vanaf 2 jaar) Nijntje voert de dieren Nijntje ballonnenspel (met kleuren) Glaasjes stapelen Laatst heb ik het seizoenenspel gekocht. Ook leuk & leerzaam. Het Haba eerste boomgaardspel is extra leuk, omdat je samen met je kindje ´strijdt´ tegen de raaf. Je speelt dus met elkaar en niet tegen elkaar.