Dames, Ben benieuwd welke schampoo en conditioner jullie gebruiken voor gekleurd haar en waarom. Vind vooral glans en zachtheid erg belangrijk, en geen pluis! en oh ja de kleur moet ook nog lang mooi blijven hahah wateen eisen. ik ben benieuwd!
Gestemd op Elvive, gebruik deze shampoo al een behoorlijke tijd en bevalt me prima. De haarkleur blijft er lang mooi door, ik geloof niet zozeer in de glans die een shampoo kan verzorgen....de zachtheid wel. Ik gebruik trouwens die roze fles.
Ik heb wel altijd gekleurd haar, maar gebruik altijd gewoon de shampoo waar ik op dat moment zin in heb. En dat hoeft niet voor gekleurd haar te wezen... Nu hebben we Mildeen van de Aldi. Ik merk niet dat shampoo voor gekleurd haar werkt...
in het verleden gebruikte ik andrelon afgewisseld met schwarzkopf, maar gebruik nu fekkai afgewisseld met biosilk.... ideaal!!!!
jaaaa, hoe heet die shampoo nou toch weer. ik gebruik die van de kapper. wel duur, maar ik vind het erg fijn spul (shampoo en conditioner). Zilverkleurige fles met een beetje rood. Goldwell is het merk, geloof ik.
Met rood is inderdaad goldwell. Kan iedereen de Kerasilk treatment aanraden, gele tube met rood.. Na 1x gebruik voel je echt direct resultaat, glad en glans...hoe vaker je het gebruikt hoe gezonder je haar word....verkrijgbaar bij kapper. of maak ik nu reclame???