Aangezien ik in 2011 niet werk en mijn partner wel, wil ik graag vantevoren algemene heffingskorting voor 2011 aanvragen. Nou is mijn vraag wanneer kan ik dit gaan aanvragen (zie nog geen formulier bij de site op de belastingsite) En welk formulier heb ik hier voor nodig? Wil er op tijd bij zijn, zodat ik het per maand op mijn rekening krijg.
normaal gaat dat via de voorlopige teruggaaf 2011, maar staat er volgens mij nog niet tussen. Denk dat het wel gauw komt. Dus ff in de gaten houden
Ontvang je ook nu al een voorlopige teruggave (bijv vanwege hypotheek oid), zo ja dan hoef je het niet specifiek aan te vragen... je krijgt dan eind november, begin december automatisch bericht over de teruggave die je in 2011 zult ontvangen. Alleen grote wijzigingen moet je dan aangeven. Heb je nog geen voorlopige teruggave? Volgens mij kun je dat vanaf november aanvragen voor 2011. Kom je er niet uit, bel dan gewoon de belastingdienst en vraag om een formulier voor voorlopige teruggave 2011.
stomme vraag van mij misschien maar kan je de voorlopige teruggaaf ook terugvragen als je geen hypotheek heb? Door alleen je inkomsten door te geven
geweldig! zodra het kan ga ik het gelijk indienen, dacht altijd dat het voor mensen was die een koophuis hadden.