Strijkkralen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tulip, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Haha hier ook dat probleem, zusje die de mooie ster van haar grote zusje kapot heeft gemaakt :( die kan je niet meer opnieuw strijken, alleen een nieuwe 'zelfde' maken en wegleggen daarna ;)

2. tulip

tulip Niet meer actief

opnieuw strijken werkt niet denk. Zou idd even duidelijk maken dat je broer aanspreekt en een plekje zoeken waar ze ze kan leggen.

3. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    We hebben van die losse plankjes, hartje, ster, vierkantje etc en een doorzichtig plankje. Deze zat in zo'n doosje van de dora strijkkralen met voorbeeldjes erbij die je er dan onder kan leggen. De losse vormpjes verkopen ze geloof ik overal waar ze ook strijkkralen verkopen. Ik heb er laatst in elk geval een aantal bij de toysxl gezien.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik wil ze voor mn zoontje ook halen, bij toysxl(.nl) hebben ze ook losse figuurtjes. dacht een euro per stuk ofzo. maar ben bang dat ik na 1x ermee spelen alle kraaltjes na een week nog in mn huis terug kan vinden op de grond :p dus twijfel nog heel erg

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, maar glitters zijn erger ;)
    Haha, nee hoor, dat vind ik wel meevallen. Je hebt ze ook zo opgezogen eventueel.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dank je wel!

Ik heb een setje met kralen en vormen op het lijstje voor Emma gezet. Weet ik gelijk dat ik aparte vormen moet hebben!

Deel Deze Pagina