Wie heeft er ervaring hiermee? Krijg je de ramen echt streeploos schoon en gaat het makkelijk? Zit te twijfelen of ik m zal aanschaffen..
Ik heb m nog niet zolang maar vind hem persoonlijk super! Hij zuigt het water echt goed op als je raam tenminste nat genoeg is dat wel, dus goed inzepen het raam en hup hij zuigt het water op!
Bedankt voor je reactie, gien. Nog even een vraagje, gebruik jij de vloeistof die is bijgeleverd? Want zie ook wel dat mensen ipv die vloeistof, ruitenvloeistof gebruiken.
Ja nog wel maar dat gaat wel hard heb grote ramen! En daarna weet ik eigenlijk niet wat ik zal gebruiken heb hem nog maar pas vandaar.. maar was niet van plan om dat te blijven gebruiken!
Ik vind hem nog niet zo super. Het gaat ook traag. Maar misschien heb ik de ramen dan niet nat genoeg.
Dat denk ik, als ik klaar was met soppen en wiilde gaan zemen zegmaar was die kant alweer opgedroogd dus ging hij stroef ... daarna na het nat maken meteen gedaan en dan gaat het wel soepeltjes!
Ik heb 'm wel eens geleend en ik vind het echt een handig ding! Maar omdat ik niet 'weer' een apparaat erbij wil koop ik 'm zelf niet. Vind het ook redelijk duur. Wat me trouwens meeviel was dat de batterij best lang mee ging. Ik heb er het hele huis, binnen en buiten, mee kunnen doen zonder extra op te laden. Alleen bij het laatste raampje was hij leeg
Ok ik heb het besteld Krijg het morgen binnen dus ga ik het gelijk uit proberen. Lees er ook goede reviews over dus ben overstag gegaan.
Ik ben geloof ik de enigste die hem niks vind. Ik werd laaiend enthousiast na alle revieuws maar krijg echt waanzinnig strepen ermee. Geen idee wat ik fout doe
Beste is wel om de ramen goed nat te hebben en de trekker even te drogen met een theedoek voordat je de volgende baan doet. Op die manier heb ik nog nooit strepen gehad. Hier is ie helaas kapot en mijn ramen moeten ook nodig weer
Ik vind hem ideaal voor binnen. Voor buiten moeten je ramen niet te vuil zijn, anders eerst met een sopje afdoen. Maar zeker handig in gebruik, fijn formaat en goed hanteerbaar
Als de zon op de ramen schijnt zie je wel strepen, maar hij is wel super handig, niet iedere keer met de handen in t sop